Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kopparberg tuo kesäksi kauppoihin kaksi alkoholitonta uutuutta - marjainen Mixed Fruit ja Classic Pear

Oy Kopparberg Finland Ab

Julkaistu: 24.04.2015 klo 08:15
Julkaisija: Oy Kopparberg Finland Ab

Kopparberg on pakannut kaksi alkoholitonta siideriuutuutta tyylikkäisiin lasipulloihin. Mixed Fruit –siiderin raikas maku ja runsas väri syntyvät vadelmista, mustaherukasta ja omenasiideristä. Classic Pear on väriltään vaalea ja maultaan raikkaan hedelmäinen.

Kopparberg on panostanut alkoholittomiin siidereihin jo vuodesta 2000 ja on niissä selkeä markkinajohtaja. Salaisuus piilee valmistusmenetelmässä, paljastaa Martin Wetzer Kopparberg Finland Oy:stä. Kopparbergin alkoholittomat siiderit valmistetaan aitoon omena- tai päärynäviinipohjaan, josta lopuksi poistetaan alkoholi. Siksi ne maistuvat aidosti siiderille, eivät mehulle.

Kopparbergin siideriä myydään yli 40 maassa ympäri maailman, suurin vientimaa on Iso-Britannia. Maailmalla alkoholittomien juomien kulutuksessa voidaan puhua jopa pienestä buumista. Myös Suomessa yhä useampi valitsee alkoholittoman vaihtoehdon tutulle juomalle”, kertoo Wetzer.

Uutuusmakujen myötä makuvalikoimassa on jo viisi alkoholitonta vaihtoehtoa; Mixed Fruit, Classic Pear, Päärynä Light, Karpalo sekä Luomu Omena.

Alkoholiton siideri maistuu parhaalta isosta lasista nautittuna reilun jääannoksen kanssa.

Kopparberg Pear Alcohol Free

Ainesosat: Hiilihapotettu lähdevesi, päärynäviini, päärynätäysmehu, sokeri, luontaiset aromiaineet, säilöntäaine (kaliumsorbaatti E202), hapettumisenestoaine (kaliumdisulfiitti E224)

Alkoholia: 0,01 til-%

Energiaa (100ml): 42 kcal

Pakkaus: 50cl lasipullo

Kopparberg Mixed Fruit Alcohol Free

Ainesosat: Hiilihapotettu lähdevesi, omenaviini, omenatäysmehu, sokeri, luontaiset aromiaineet, sitruunahappo, säilöntäaine (kaliumsorbaatti E202), hapettumisenestoaine (kaliumdisulfiitti E224)

Alkoholia: 0,01 til-%

Energiaa (100ml): 38 kcal

Pakkaus: 50cl lasipullo

Lisätiedot:

Kopparberg Finland Oy, Martin Wetzer, puh. 0400 839 112, martin.wetzer@kopparberg.fi

Painokelpoiset kuvat toimitukselliseen käyttöön:

Kopparberg mediapankki

Ajankohtaista:

Kopparberg Finland Oy on Kopparbergs Bryggeri Ab:n 100% omistama tytäryhtiö, joka vastaa Kopparberg siidereiden myynnistä, jakelusta ja markkinoinnista Suomessa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki