Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kevään 2014 vauhdikkain uutuus, Vitamin Well Drive -hyvinvointijuoma

Lejos Oy

Kevään 2014 vauhdikkain uutuus, Vitamin Well Drive -hyvinvointijuoma

Julkaistu: 06.03.2014 klo 12:29
Julkaisija: Lejos Oy

Vitamin Well tuo keväällä 2014 Suomeen kofeiinia sisältävän Drive-juoman. Drive on päärynän ja inkiväärin makuinen, hiilihapoton, raikas ja vähäkalorinen uutuusjuoma. Drive sisältää B-, D- ja E-vitamiineja sekä foolihappoa, magnesiumia ja biotiinia. Nämä yhdessä kofeiinin kanssa voivat auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta. Drive on makeutettu vähäisellä määrällä hedelmäsokeria ja sisältää vain luonnollisia väri- ja
makuaineita.

Drive täydentää Suomen Vitamin Well -juomavalikoimaa
Vitamin Well -tuoteperheeseen on tähän mennessä kuulunut viisi hiilihapotonta, eri tarkoituksiin soveltuvaa vitaminoitua hyvinvointijuomaa: Defence, Care, Reload, Everyday ja Antioxidant. Drive täydentää tätä Vitamin Well -tuoteperhettä tuomalla kokonaan uudenlaisen hyvinvointijuoman, jossa piristävä kofeiini yhdessä vitamiinien ja mineraalien kanssa laittaa uuden vaihteen päälle. Drive tuo virkistävän vaihtoehdon kuumille kofeiinijuomille. Yhdessä pullollisessa on noin kahvikupillisen verran kofeiinia.

Saatavuus
Vitamin Well -juomia on saatavilla hyvinvarustelluista vähittäistavarakaupoista, kioskeista, kahviloista sekä apteekeista. Juomien hinta vaihtelee 2,60 - 3,60 €:n välillä.

Yleistä Vitamin Well yhtiöstä
Vitamin Well -hyvinvointijuomat valmistetaan Ruotsin saaristossa, Mälaren-järven lähellä. Yhtiö on perustettu vuonna 2006, jolloin juomien myynti aloitettiin Tukholman apteekeissa. Tarkoituksena oli kehittää pohjoismaiseen makuun sopiva vitamiinijuoma, joka olisi vaihtoehto muille virvoitusjuomille ja makeutetuille mehuille. Juomat on alusta alkaen kehitetty yhteistyössä fysiologi Stefan Arverin kanssa, tieteellisiä tutkimuksia hyödyntäen.

Lejos Oy on maahantuonut Vitamin Well -juomia vuodesta 2009, ja vuonna 2013 Suomessa myytiin jo yli miljoona Vitamin Well pulloa.

Lisätiedot ja tiedustelut
Lejos Oy
Tuoteryhmäpäällikkö
Carolina Söderholm carolina.soderholm@lejos.fi

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 12 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki