Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kaksipyöräisten määränpäänä Lahti

Kaksipyöräisten määränpäänä Lahti

Julkaistu: 09.06.2014 klo 09:52
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Lahti on ensi keväänä moottoripyöräilyn ystävien kokoontumispaikka, kun Lahden Moottoripyörämessut palaavat Lahden Messukeskukseen. Tapahtuman ajankohta toukokuun viimeisenä viikonloppuna tarjoaa alan harrastajille loistavan mahdollisuuden toteuttaa messuvierailu vaikka kaksipyöräisellä, kesäkauden aloitushengessä. Ajankohdan ohella tapahtumapaikka on omiaan houkuttelemaan moottoripyöräilijöitä ja mopoilijoita alueelle. Lahden seutu ja lähiympäristö tarjoaa monipuolisia reittejä, vierailukohteita ja upeita järvimaisemia. Messujen yhteyteen ollaan rakentamassa suurta kokoontumistapahtumaa, jolla houkutellaan motoristeja viikonlopun viettoon Lahteen.

Lahden Moottoripyörämessut tarjoavat 24.-25. toukokuuta 2015 Lahden Messukeskuksessa monipuolisen esittäytymisareenan vauhdikkaiden moottoriurheilulajien esittelylle, moottoripyörämatkailulle ja ennen kaikkea laajalle moottoripyörä-, mopo- ja varustevalikoimalle. Tapahtuma tarjoaa uusia virikkeitä ja vinkkejä moottoripyöräharrastukseen. Myös turvallisuus ja alan neuvontapalvelut ovat kattavasti esillä tapahtumassa. Lahden Moottoripyörämessujen täysin uusi konsepti panostaa elämyksellisyyteen ja viihtymiseen. Ohjelmakokonaisuus pitää sisällään mm. Pohjoismaiden näyttävimmän Burleski-shown, vauhdikkaita ohjelmanumeroita, musiikkia ja juhlatunnelmaa. Tapahtuman taiteellisena johtajana toimii pitkän linjan moottoripyörämies Riku Routo.

Lahden Messut Oy

Anne Koskinen

anne.koskinen@lahdenmessut.fi

www.lahdenmessut.fi/lahdenmoottoripyoramessut2015

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.