Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Kääri joululahjaksi laadukkaita keittiövälineitä

Heirol Oy

Kääri joululahjaksi laadukkaita keittiövälineitä

Julkaistu: 04.11.2015 klo 10:00
Julkaisija: Heirol Oy

Heirolin keittiövälineistä löytyy useita hyviä joululahjaideoita. Valikoimassa on tuotteita niin laatua arvostaville, perinteiden vaalijoille, kahvin ystäville kuin nautiskelijoillekin. Tuotteet tuovat varmasti iloa ympäri vuoden ja toteuttavat Heirolin keskeisintä sanomaa: tehdään enemmän ruokaa kotona ja hyvillä välineillä.

Ruokahifistelijän astetta kovemmat paketit

Keittiön tärkein väline on laadukas veitsi. Kansainvälisesti palkitut Pro Balance -veitset voidaan  tasapainottaa omien mieltymysten mukaan painomuttereilla, jotka asetetaan kahvan sisään. Mallistosta löytyvät veitset kaikkiin käyttötarkoituksiin.

• Heirol Pro Balance -veitset: hinnat noin 72–109 €
  • Heirol Pro Balance Henri Alén veitsisetti – neljä veistä, keraaminen veitsenteroitin ja tyylikäs veitsiteline, yhteishinta noin 395 €

Pro Steelsafe -paistoastiat soveltuvat kuumaan ja kovaan paistamiseen. Niissä on teräksinen patentoitu hunajakennorakenne, joka suojaa erittäin kestävää tarttumatonta pinnoitetta. Sen ansiosta pannuissa voidaan käyttää myös teräksisiä keittiövälineitä. Teräs-alumiinirunko varaa erinomaisesti lämpöä ja paistaa tasaisesti. Lisäksi pannut sopivat kaikille liesille ja uuniin.

• Heirol Pro Steelsafe, paistinpannu 24 tai 28 cm, hinta noin 98,00 € tai 108,00 €
  • Heirol Pro Steelsafe, tarjoilupaistinpannu 24 tai 28 cm, hinta noin 98,00 € tai 108,00 €

Mattamustaksi maalatuissa, kumipuusta valmistetuissa Heirol Pro -pippuri- ja suolamyllyissä on selkeän pelkistetty muotokieli. Pippurimyllyn koneisto on erityisen kestävää hiiliterästä ja suolamyllyn koneisto on keraaminen.

• Pro-pippurimylly tai -suolamylly 22 cm tai 27 cm, hinta noin 33,80 € tai 41,80 €

Kulinaariperinteitä arvostaville kuparipintaisia kattiloita ja valurautapatoja

Klassisen kauniissa Heirolin kuparipintaisissa paistoastioissa on 2,3 millimetriä paksu kolmikerrosrakenne. Astioiden sydän on lämpöä hyvin johtavaa alumiinia ja sisäpinta on päällystetty kestävällä ruostumattomalla teräksellä. Niiden ulkopinta on kaunista ja trendikästä kuparia. Sarjan kannet ja nastakiinnitteiset kahvat ovat ruostumatonta terästä. Tuotteet soveltuvat kaikille liesityypeille sekä uuniin.

• Minikasari 0,3 l, ei sovellu induktiolle pienen pohjapinta-alan vuoksi, hinta noin 34,90 €
  • Kasari 1,5 l, teräskansi, hinta noin 82,90 €
  • Paistokasari 24 cm, teräskansi, hinta noin 109,00 €
  • Kattila 3 l, teräskansi, hinta noin 109,00 €
  • Paistinpannu 28 cm, hinta noin 109,00 €

Ajaton valurautapata on keittiön luottoväline. Sen lämmönvarauskyvyn ansiosta ruoka kypsyy tasaisesti. Oikein hoidettuna pata paranee käytössä ja on lähes ikuinen keittiöväline. Perinteinen musta valurautapata on rasvapoltettu valmiiksi, joten sen käyttöönotto on vaivatonta. Liukuvärjätty valurautapata on emaloitu sekä ulko- että sisäpuolelta. Emalointi helpottaa padan käyttöä sekä puhdistusta. Ovaalin padan kapeampi muoto on käytännöllinen kattauksessa, ja se vie pyöreää pataa vähemmän säilytystilaa. Padat soveltuvat kaikille liesityypeille. Teräsnupin ansiosta pataa voi käyttää myös leivinuunissa.

• Heirol öljytty valurautapata; tilavuus: 3 l tai 4,5 l; väri: musta; hinta noin 49,80 € tai 75,80 €
  • Heirol liukuvärjätty valurautapata; tilavuus: 4,5 l; värivaihtoehdot: punainen tai harmaa;
    hinta noin 108,00 €
  • Heirol liukuvärjätty valurautapata, ovaali; tilavuus 5 l; väri: punainen, hinta noin 129,00 €

Kotibaristan toivelahjat

Heirol Pro -kahvimylly on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Tukeva rakenne ja karkeudensäädöllä varustettu laadukas, keraaminen koneisto tekevät jauhamisesta vaivatonta. Integroituun säiliöön mahtuu 5 desilitraa jauhettua kahvia. Säiliön kansi sulkeutuu ilmatiiviisti.

• Pro-kahvimylly, hinta noin 64,00 €

Alfonso Bialettin luoma Moka Express -espressokeitin on Italiassa vuodesta 1933 valmistettu klassikko. Kokonaan alumiinista valmistetun Moka Expressin ohella on saatavana myös induktioliedelle soveltuva Moka Induktio. Sen alakappale on terästä ja yläosa maalattua alumiinia. Sarjan uutuusväreinä ovat punainen ja valkoinen. Maitokahvijuomat valmistuvat helposti Bialettin uusilla maidonvaahdottimilla, joiden vetoisuus on 1 litra. Lasinen maidonvaahdotin henkii klassista muotoilua. Teräksisen vaahdottimen muotokieli on modernin pelkistetty.

• Bialetti Moka Express, tilavuus: 1–18 kuppia, hinta noin 32,00–119,00 €
  • Bialetti Moka Induction, värivaihtoehdot: kulta, antrasiitti, punainen ja valkoinen, 3 kupin keitin hinta noin 69,00 € ja 6 kupin keitin hinta noin 79,00 €
  • Bialetti maidonvaahdotin, lasi, hinta noin 42,90 €
  • Bialetti maidonvaahdotin, teräs, hinta noin 84,90 €

Nautiskelijan viini- ja juustotuotteet

Kotisommelierin toivelahja on Trudeau Trulever Elite. Sen avulla viinipullon avaa vaivatta. Palkitun korkkiruuvin muotokieli huokuu tyyliä ja se on erittäin ergonominen. Pakkauksen mukana tulee myös kapselileikkuri. Kokonaisuuden viimeistelee upea puukotelo. Kotikäytössä korkkiruuvilla on kymmenen vuoden takuu.

• Trudeau Trulever Elite, hinta noin 98 €

Punaviinin ystävä arvostaa Trudeaun dekantoivaa kaatonokkaa. Sen avulla kaadat viinin siististi lasiin ja samalla dekantoit viinin. Dekantoiva kaatonokka ilmaa viinin kaadettaessa, jolloin sen aromit ja bukee tulevat hyvin esiin ja viini on valmista nautittavaksi saman tien. Tuotteella on viiden vuoden takuu ja se tulee upeassa telineessä.

• Trudeau dekantoiva kaatonokka, hinta noin 34,00 €

Trudeau Cooler Blink on erittäin innovatiivinen viinicooler. Sen yläosa sulkeutuu pullon ympärille ja rungossa olevat, irrotettavat kylmävaraajat viilentävät pullon ja juoma pysyy viileänä tarvittaessa vaikka koko illan. Pelkistetyn linjakas cooler näyttää komealta osana kattausta, ja siihen sopivat maksimissaan litran vetoiset viinipullot.

• Trudeau Cooler Blink, hinta noin 59,60 €

Laatutietoisen herkkusuun toivelahja on ylellinen Heirol Pro -juustosetti. Tyylikkäässä lahjapakkauksessa toimitettava setti sisältää kaksi veistä sekä rouheantyylikkään lankunmuotoisen leikkuulaudan. Akasiasta valmistetussa laudassa on veitsille sopivat, magneetein varustetut urat, joten veitset pysyvät napakasti paikoillaan.

• Heirol Pro -juustosetti, hinta noin 67,00 €

Painolaatuiset kuvatiedostot:
Kuvapankki

Heirol Oy, www.heirol.fi – www.paistinpannu.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6803

Viestintä:
Rianno Communications Oy, www.rianno.fi, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@rianno.fi, 044 201 1077 / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@rianno.fi / tuotelainaukset

Jälleenmyynti:
Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,  Heirol Shop (Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Kuluttajatiedustelut:
Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista. Toisen sukupolven johtaman perheyrityksen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta–laatusuhteella.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki