Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Himmelikirja antaa ideoita erilaisten himmelien tekoon

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Himmelikirja antaa ideoita erilaisten himmelien tekoon

Julkaistu: 18.08.2014 klo 11:28
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Himmelikirja opastaa perinteisten ja modernimpienkin himmelien tekoon. Kirjassa on ohjeet yli 40 erilaisen himmelin tekemiseen ja vinkkejä omien designien toteuttamiseen.

Materiaalina himmeleissä on kaikkien ulottuvilla oleva villinä kasvava järviruoko, mutta ohjeet voi toteuttaa mistä tahansa korsimaisesta materiaalista, yhtä hyvin oljesta kuin muovisista mehupilleistä.

Kirjan tekijä Pirkko Kuusela on tehnyt pitkän työuran kuvataiteen opettajana. Eläkkeelle jäätyään hän keskittyy harrastamiseen ja käsityökirjojen tekemiseen. Hänen edellinen kirjansa Vanhat farkut uusiksi oli myyntimenestys.

Pirkko Kuusela: Himmelikirja
ISBN 978-952-254-196-3
1. painos 2014
Sidottu, 128 sivua
Ovh 32 €

Lisätiedot ja arvostelukappaleet: Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi

Kustannusosakeyhtiö Moreeni on suomalainen kirjankustantaja, joka kustantaa yleistä tietokirjallisuutta, kaunokirjallisuutta ja ammattikirjallisuutta. Keskeisiä aihepiirejä ovat koti, ruoka ja sisustaminen, kädentaidot, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi