Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Dragomir ”Gago” Mrsic : Kovaa treeniä, ilmestyy viikolla 43

Minerva Kustannus Oy

Dragomir ”Gago” Mrsic : Kovaa treeniä, ilmestyy viikolla 43

Julkaistu: 07.10.2015 klo 09:42
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Dragomir ”Gago” Mrsic :
Kovaa treeniä - Hollywood-coachin teho-ohjelma

Dragomir ”Gago” Mrsic tunnetaan Suomessa parhaiten roolistaan serbialaisena palkkamurhaajana Jens Lapiduksen bestseller-dekkariin pohjautuvassa elokuvassa Rahalla saa.

Gago on kuitenkin ennen kaikkea tunnettu ja arvostettu urheilu- ja kehonrakennusvalmentaja, joka on koutsannut paitsi huippu-urheilijoita myös useita näyttelijöitä, joita hän auttaa valmistautumaan fyysisesti vaativiin elokuvarooleihin.

Kirjan harjoitusohjelma perustuu Gagon itsensä kehittämään MartialStrength-konseptiin, joka kehittää niin fyysistä kuin henkistäkin voimaa ja kestävyyttä. Harjoitusvälineinä toimivat oma keho ja ruumiinpainon tuoma vastus. Muita välineitä ei välttämättä tarvita, joten harjoitusohjelmaa voi toteuttaa missä ja milloin vain.

Harjoitusohjelmien ohella kirja tarjoaa mielenkiintoisia episodeja Gagon värikkäästä elämästä sekä sitaatteja ihmisiltä, joita hän on valmentanut.

Dragomir ”Gago” Mrsic :
Kovaa treeniä - Hollywood-coachin teho-ohjelma

ISBN/EAN 978-952-312-211-6
Luokka 79.6
Suomennos Minerva Pietilä
195 x 260 mm
Sidottu, kuvitettu
156 s.
Ilmestyy viikolla 43/2015

Dragomir Mrsic syntyi vuonna 1969 Jugoslaviassa ja muutti Ruotsiin ollessaan kaksivuotias. Hänellä on musta vyö taekwondossa, ja hän on toiminut mm. Ruotsin olympiajoukkueen valmentajana. Vuonna 1990 Mrsic tuomittiin pankkiryöstöstä kolmen ja puolen vuoden vankeuteen. Tuomionsa jälkeen hän on tullut tunnetuksi tukholmalaisen Extreme Training -kuntosalin perustajana sekä kansainvälisten huippu-urheilijoiden ja elokuvanäyttelijöiden valmentajana. Hän on itsekin näytellyt elokuvissa. Viimeisin rooli oli vuonna 2014 ensi-iltansa saaneessa tieteiselokuvassa Edge of Tomorrow, jota tähdittivät Tom Cruise ja Emily Blunt.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi