Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Cramo julkisti vuoden 2013 jääkiekkohuoltaja -äänestyksen 10 finalistia

Cramo

Cramo julkisti vuoden 2013 jääkiekkohuoltaja -äänestyksen 10 finalistia

Julkaistu: 18.03.2013 klo 11:15
Julkaisija: Cramo

2013 Jääkiekon MM-kisojen yhteistyökumppani Cramo ja Suomen jääkiekkohuoltajat ry ovat valinneet finaalivaiheeseen kymmenen vapaaehtoisperiaatteella toimivaa jääkiekkohuoltajaa, joista yleisö pääsee äänestämään osoitteessa Huoltopelaa.fi vuoden 2013 jääkiekkohuoltajan.

Toista kertaa järjestettävä vuoden jääkiekkohuoltaja -äänestys keräsi jälleen jääkiekon ystävät ehdottamaan suosikkihuoltajiaan. Ehdotuksia kertyi yli 200.

– Saimme loistavia ehdotuksia ympäri Suomen. Mukana oli niin pitkän linjan veteraaneja kuin nuorempaakin polvea. Perustelut olivat toinen toistaan parempia, joten mielemme olisi tehnyt palkita kaikki ehdokkaat. Kymmenen finalistin valitseminen näin kovatasoisesta joukosta oli vaikeaa. Huolto todellakin pelaa suomalaisissa seuroissa, kertoo Cramo Finland Oy:n markkinointipäällikkö Lasse Huuhka.

Tuomaristoon kuuluivat kiekkolegenda Curt Lindström, Neka Haapanen Suomen Jääkiekkohuoltajat ry:stä, Timo Jutila ja Lasse Huuhka Cramo Finland Oy:stä.

Vuoden 2013 finalistit:

Ingmar Lind, 62, Espoo, Blues Naisten huoltaja

Ismo Pitkänen, 48, Jyväskylä, Jyp Akatemian huoltaja

Jarkko Keinänen, 44, Joensuu, Jokipoikien huoltaja

Marko Hono, 43, Kerava, HC Keski-Uusimaan huoltaja

Mika Uuttu, 47, Lahti, Pelicans A-nuoret ja U-17 nuorten maajoukkue

Paavo Juopperi, 61, Rovaniemi, Rovaniemen kiekko

Pasi Tiirikainen, 40, Iisalmi, IPK C97

Taisto Tankka, 68, Vaasa, Vaasan Sport

Tommi Saviaro, 48, Tampere, Tappara B2-pojat

Tuija Naakka, 53, Oulainen, Nivala Cowboys, NiceHockey

Kukin finalisti on esitelty osoitteessa http://www.huoltopelaa.fi

Finalistien joukosta valitaan vuoden 2013 jääkiekkohuoltaja avoimen nettiäänestyksen kautta. Yleisöäänestys alkaa osoitteessa Huoltopelaa.fi 18. maaliskuuta ja jatkuu aina 4. huhtikuuta asti. Eniten ääniä saanut ehdokas valitaan vuoden 2013 jääkiekkohuoltajaksi ja hänet palkitaan 1 000 euron matkalahjakortilla.

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja kuvat:

Cramo Finland Oy

Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö

p. 040 744 2022, sähköposti: lasse.huuhka@cramo.com

OS/G Viestintä

Mari Kuusinen

p. 040 1964374, sähköposti: mari.kuusinen@osg.fi

Cramo Oyj on palveluyritys, joka tarjoaa kone- ja laitevuokrauspalveluja sekä vuokraa ja myy siirtokelpoisia tiloja. Kone- ja laitevuokraus koostuu rakennuskoneiden ja -laitteiden vuokrauksesta ja vuokraukseen liittyvistä palveluista. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 14 maassa noin 400 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2 600. Vuoden 2012 liikevaihto oli 680 miljoonaa euroa. Cramon osake on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Lisätietoja: www.cramo.com