Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Bertrand Larssenin Helvetinviikko haastaa muuttamaan elämän

Bazar Kustannus Oy

Bertrand Larssenin Helvetinviikko haastaa muuttamaan elämän

Julkaistu: 29.10.2015 klo 05:00
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Norjalaisen mentaalivalmentajan Erik Bertrand Larssenin ensimmäinen teos Paras ilmestyi suomeksi syksyllä 2014. Nyt ilmestyvä Helvetinviikko siirtää Paras-kirjan teorian käytäntöön – yhden helvetillisen viikon ajaksi.

Armeijassa helvetinviikko tarkoittaa sekä fyysisesti että psyykkisesti äärimmäisen rankkaa harjoitusjaksoa. Bertrand Larssen on tehnyt siitä siviilimuunnelman, jonka kuka tahansa voi toteuttaa. Se alkaa maanantaina klo 5:00 ja päättyy sunnuntaina klo 22:00. Helvetinviikon aikana tehdään kaikki sama kuin yleensäkin, mutta paljon paremmin. Tarkoituksena on rikkoa omia rajoja ja olla paras mahdollinen versio itsestä. Helvetinviikko on kokemus, joka jää mieleen loppuiäksi.

Viikon alussa maanantaina keskitytään omien tapojen kartoittamiseen ja niiden muuttamiseen. Tiistain teemoja ovat mielentila ja keskittyminen, keskiviikkona taas paneudutaan ajanhallintaan. Torstaina vuorossa on pois mukavuusalueelta siirtyminen, ja se on helvetinviikon rankin päivä. Torstaita seuraava yökin on rankka, sillä nukkuminen on silloin kielletty. Perjantai käytetään lepoon ja palautumiseen, ja lauantaina keskitytään sisäiseen dialogiin. Viikon päätteeksi sunnuntaina on tarkoitus miettiä mennyttä viikkoa, eritellä kokemuksia ja katsoa elämää uudesta näkökulmasta.

Erik Bertrand Larssen (s. 1973) on Norjan suosituin puhuja ja mentaalivalmentaja. Koulutukseltaan hän on upseeri, laskuvarjosotilas ja taloustieteilijä. Vuonna 2010 hän perusti oman yrityksensä Bertrand Oy:n, joka keskittyy erityisesti muutosjohtamisen valmentamiseen. Sen asiakkaita ovat esimerkiksi Microsoft ja Boston Consulting Group. Huippu-urheilijoista Bertrand Larssenin valmennettavia ovat mm. kaksinkertainen Tour de Ski -voittaja Martin Johnsrud Sundby sekä maailman golfkärkeen rankattu Suzann Pettersen. Aikaisemmin hän on valmentanut Norjan hiihtomaajoukkueen kaikkien aikojen menestykseen vuoden 2011 Oslon maailmanmestaruuskisoissa. Bertrand Larssenin esikoisteos Paras (Bli best med mental trening) julkaistiin suomeksi syksyllä 2014. Sen käännösoikeudet on myyty 14 maahan.

Erik Bertrand Larssen
Helvetinviikko
Alkuperäisteos: Helvetesuka
Käännös: Päivi Kivelä
ISBN: 9789522791993
Sidottu / 251 sivua
Ilmestymispäivä: 29.10.2015

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:

Bazar Kustannus Oy, markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Katariina Vuori,
katariina@bazarkustannus.fi, 040 5489810

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää.
www.bazarkustannus.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon