Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Baygon® tuo torjuntaan uuden aseen – Muurahaisaerosolin

Baygon

Baygon® tuo torjuntaan uuden aseen – Muurahaisaerosolin

Julkaistu: 11.05.2015 klo 09:30
Julkaisija: Baygon

Baygon tuotesarja uudistuu vuonna 2015 monella tavalla. Muurahaisten sisätiloihin tunkeutumista estämään on lanseerattu uusi ja tehokas Muurahaisaerosoli ja laajentunut valikoima sisältää täsmätuotteen lisäksi uudistuneet hyönteisaerosolit. Tuoteuutuuden ja –uudistuksien lisäksi tuttua vihreää ulkoasua on raikastettu ja selkeytetty.

Baygon Muurahaisaerosoli 400ml torjuu muurahaisten ja niiden munien lisäksi jopa torakat ja luteet. Tehokas uutuus vaikuttaa muutamassa sekunnissa kosketuksesta. Sypermetriini, täysin uusi tehoaine Baygon tuotesarjassa, säilyttää tehonsa pitkään käsitellyllä pinnalla; jopa 4 viikon ajan.

Baygon Muurahaisaerosolin kuluttajahinta on noin 10,90 euroa. Tuote on saatavissa heti hyvin varustetuista päivittäis-, rauta- ja puutarhakaupoista.

Aerosoli täydentää Baygonin muurahaistuotevalikoimaa, johon jo entuudestaan kuuluu sirote ja syötti. Mitä laajempi hyönteisongelma on, sitä tehokkaampi torjunta on tarpeen ja paras tulos tuleekin käyttämällä useampaa tuotetta samanaikaisesti. Sirote toimii tehokkaimmillaan kun tuote on siroteltu jo ennen ensimmäisen muurahaisen saapumista esimerkiksi talon kivijalan ympärille. Muurahaisrasia sopii hyvin lapsiperheille, sillä tehoaine on metallirasian sisällä vain muurahaisen ulottuvilla.

Vihreät tuotteet hyllyllä erottuvat nyt edukseen

Vaikka Suomen markkinoilla vuosia ollut Baygon ulkonäköään uudistaakin, tunnistaa tuotteet edelleen vihreästä sävytyksestä ja tuotteen käyttökohde selviää nopeasti tuotteen nimestä. Täten etsintätyö harvoin tutkitun torjuntahyllyn edessä on lyhyt ja nopea.

Baygonin hyönteisaerosolit ovat käyneet ulkoasu-uudistuksen lisäksi läpi sisältömuutoksen, kun tuotteiden tehoaine on vaihtunut. Hyönteisaerosoleja saa kahdessa eri koossa ja ne tehoavat useisiin lentäviin ja ryömiviin hyönteisiin, kuten luteisiin, kirppuihin ja kärpäsiin. Hyönteisaerosolit ovat Suomessa valmistettavia Avainlippu-tuotteita.

Baygon tuotteista löytyy lisää tietoa sivulta www.baygon.fi.

Reija Niemi
Tuotepäällikkö

reija.niemi(at)transmeri.fi

Oy Transmeri Ab:n kuluttajapalvelu vastaa tuotteita ja niiden käyttöä koskeviin kysymyksiin arkisin klo 13.00 - 15.00 maksuttomassa palvelunumerossa 0800 92299.

Baygon hyönteistentorjunta-aineet ovat viranomaisten hyväksymiä.

Baygon hyönteistorjunta-tuotteet tehoavat kodin eri hyönteisongelmiin. Baygon-tuotteet ovat osa SC Johnson -tuoteperhettä. Suomessa SC Johnson -tuotteita myy, markkinoi ja osittain valmistaa Transmeri. Osa Baygon tuotteista on kotimaisia Avainlippu-tuotteita. Transmeri palvelee suomalaista kauppaa maahantuomalla ja markkinoimalla kuluttajille tuttuja tuotemerkkejä, kuten OFF!, Raid, MrMuscle, Weetabix ja Alpen sekä luksuskosmetiikkaa, kuten Chanel ja Guerlain.