Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Bailamama palkittiin kolmella palkinnolla vuoden liikuntatuote 2014 -kisassa!

Bazar Kustannus Oy

Bailamama palkittiin kolmella palkinnolla vuoden liikuntatuote 2014 -kisassa!

Julkaistu: 11.03.2015 klo 12:15
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Vuoden liikuntatuote 2014 -kilpailun tulokset julkistettiin viikonloppuna GoExpo-messuilla.

Bazar Kustannus Oy:n kustantaman Bailamama – Pysy tiukkana –kirjankin takana oleva Bailamama® Women valittiin vuoden liikuntatuotteeksi palvelujen sarjassa. Lisäksi Bailamama® Women palkittiin median valintana sekä Suomen messusäätiön 3.000 € rahapalkinnolla.

Bailamama® Women on suomalainen terveysliikuntakonsepti kaikille naisille, joka keskittyy lantionpohjalihasten treenaamiseen uudella ja hauskalla tavalla. Sen ovat kehittäneet fysioterapeutti Maija Kiljunen ja kätilö Emilia Ek-Huuhka. He ovat molemmat intohimoisia naisten kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin puolestapuhujia, lantionpohjalihasten terveyden ja liikunnan ammattilaisia sekä ystävyksiä ja äitejä.

Bailamama Finland Oy on ensimmäisenä maailmassa kehittänyt terveysliikuntakonseptin, joka keskittyy lantionpohjalihasten hyvinvointiin. Bailamama tarjoaa naisille suunnatun ryhmäliikuntakonseptin, jonka liikuntatunnit sopivat naisen eri elämänkaaren vaiheisiin: Bailamama® Women, Bailamama® 9Months ja Bailamama® Baby. Kotona lantionpohjalihaksia voi treenata Bailamaman ”Squeeze” -nettijumpan ja ”Pysy tiukkana” -kirjan opastuksella.

Yhteydenotot: Maija Kiljunen, Bailamama Finland Oy, puh. 040 537 1952

Lisätiedot kirjasta:

Bazar Kustannus Oy, tiedottaja Anu Sokura, tiedotus@bazarkustannus.fi, 0466 163 180

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää. Suomessa Bazar Kustannus kustantaa pääasiassa käännöskirjallisuutta, mutta tavoitteena on tehdä myös suomalaista kirjallisuutta tunnetuksi muissa Pohjoismaissa. www.bazarkustannus.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki