Etusivu » Tiedotteet » Lemmikit » Rauman alueen lemmikinomistajien eläinlääkäripalvelut paranevat entisestään

Univet Oy

Rauman alueen lemmikinomistajien eläinlääkäripalvelut paranevat entisestään

Julkaistu: 02.04.2014 klo 09:00
Julkaisija: Univet Oy

Eläinlääkäriketju Univet laajentaa toimintaansa Raumalla merkittävästi. Univet muuttaa lemmikkituoteketju Mustin ja Mirrin kylkeen aiempaa suurempiin tiloihin. Samalla se uudistaa tutkimus- ja hoitolaitteistoja sekä kasvattaa henkilöstömääräänsä.

”Palvelujemme kysyntä on ollut suurta jo vuosien ajan, eikä asiakaskunta rajoitu ainoastaan Rauman talousalueen piiriin. Kun nykyisissä tiloissa tulivat seinät vastaan, oli laajentamisen yhteydessä luontevaa siirtyä Mustin ja Mirrin viereen, jonka kanssa teemme monipuolista yhteistyötä valtakunnallisesti. Nyt asiakkaamme saavat saman katon alta kokonaisvaltaisempaa palvelua lemmikkinsä hyvinvoinnin lisäämiseksi”, toteaa Univetin toimitusjohtaja Pekka Happonen.

”Henkilökunnan määrä on kasvanut alkuvuoden aikana etenkin uusien eläinlääkäreiden osalta uusia tiloja silmällä pitäen. Sen ansiosta pystymme jatkossa nopeuttamaan lemmikkien hoitoon pääsyä ja voimme helpommin suunnitella aukiolojen laajentamista myöhemmin”, Rauman Eläinlääkäriaseman hallintopäällikkö Ismo Nevalainen kertoo.

”Univet Rauman Eläinlääkäriasema haluaa palvella asiakkaita entistä paremmin ja monipuolisemmin. Eläinlääkäriaseman käyttöön saadaan aiempien laitteiden lisäksi sydänultraäänilaitteistot, hammashuoltoyksikkö, hammasröntgen, vesiterapia-allas sekä kesän jälkeen laser. Laadukkaiden tutkimus- ja hoitolaitteistojen avulla pystytään parantamaan lemmikkien elämänlaatua sekä nopeuttamaan kuntoutusta”, Nevalainen toteaa.

Raumalaisten oma Eläinlääkäripalvelu Know-Hau liittyi osaksi Univet-eläinlääkäriasemien joukkoa huhtikuussa 2013. Samalla nimi muuttui Univet Rauma Eläinlääkäriasemaksi.

Ensimmäinen yhteinen toimipiste

Univet ja Musti ja Mirri julkistivat viime syksynä käynnistävänsä yhteistyön. Nyt Univet avaa ensimmäisen toimipisteensä Mustin ja Mirrin viereen Raumalle.

“Pystymme tarjoamaan kattavat palvelut ja tuotteet lemmikin ja lemmikinomistajan arkeen. Yhteisen toimipisteemme ansiosta voimme nyt palvella asiakkaitamme samalla käynnillä siten, että asiakkaidemme ja heidän lemmikkiensä yhteiselo on entistäkin vaivattomampaa”, toteaa yhteistyöstä Mustin ja Mirrin osalta vastaava talousjohtaja Jyrki Lämsä

Univet Rauma palvelee vielä vanhoissa tiloissa 16.4. saakka ja avaa uusissa tiloissa Koiranpäivänä 24.4.

Toimitusjohtaja Pekka Happonen
Univet
pekka.happonen@univet.fi

Hallintopäällikkö Ismo Nevalainen