Etusivu » Tiedotteet » Laki » Mikä mättää kaivosten viestinnässä? - Tekir Oy:n ja Tampereen Messut Oy:n seminaarissa ruoditaan kaivosten paikallisviestintää

Tekir Oy

Julkaistu: 19.05.2015 klo 10:30
Julkaisija: Tekir Oy

Mikä mättää kaivosten viestinnässä?
– Tekir Oy:n ja Tampereen Messut Oy:n seminaarissa ruoditaan kaivosten paikallisviestintää

Kaivos vaikuttaa suorimmin alueensa ympäristön asukkaisiin: Miten saada kaikkien ääni mukaan keskusteluun? Millaisia tuntoja kaivokset herättävät paikallistasolla?

Viestintätoimisto Tekir Oy järjestää yhteistyössä Tampereen Messut Oy:n kanssa seminaarin aiheesta Miten viestiä paikallisesti? EuroMining-messuilla 20.5. kello 13.30-16.00.

Tilaisuudessa alustajina ovat Kainuun Sanomat -lehden päätoimittaja Markus Pirttijoki ja Tekir Oy:n hallituksen puheenjohtaja Harri Saukkomaa.

Kaivosten paikallisviestintä on tullut tutuksi tilaisuuden paneelikeskustelijoille, jotka ovat tavalla tai toisella koskettaneet kaivosviestintää eri puolilla Suomea. Paneelissa mukana ovat Kittilän entinen kunnanjohtaja Anna Mäkelä, Kainuun Sanomien päätoimittaja Markus Pirttijoki, Pyhäsalmi Mine Oy:n toimitusjohtaja Kimmo Luukkonen ja vapaa toimittaja Pia Alatorvinen.

Seminaari järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen Tähtien Salissa (2. kerros). Tilaisuus on maksuton eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa!

Harri Saukkomaa, harri@tekir.fi, 040 589 2228
Ulla Tarkka, ulla@tekir.fi, 050 350 5133

Tekir on arvostettu maineenhallinnan ja vaativan viestinnän konsulttiyhtiö. Ojennamme auttavan kätemme yrityksille, jotka ovat kiperissä tilanteissa tai vaarassa ajautua sellaisiin. Autamme asiakkaitamme viestimään vaikeissakin tilanteissa ja ehkäisemään mainevaurioiden syntymistä. www.tekir.fi

Kaivosalan Suomen kansainvälisin ammattimessutapahtuma EuroMining 2015 järjestetään 20.–21.5.2015 Tampereella. Alan keskeisimmät toimijat ja päättäjät kokoontuvat Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen keskustelemaan tulevaisuuden näkymistä ja ratkaisuista ja tutustumaan palvelu- ja uutuustuotteisiin. www.euromining.fi