Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Viisas Elämä -messut täyttävät Tampere-talon syyskuussa

Viisas Elämä

Viisas Elämä -messut täyttävät Tampere-talon syyskuussa

Julkaistu: 10.08.2016 klo 13:38
Julkaisija: Viisas Elämä

Viisas Elämä -messut ovat vakiinnuttaneet asemansa, sillä hyvinvoinnin suurtapahtuma järjestetään Tampere-talossa jo kolmannen kerran, 10.-11.9.2016. Messuilla esiintyy tänä vuonna yli 80 kehon ja mielen hyvinvoinnin asiantuntijaa. Monipuolinen viikonlopputapahtuma tarjoaa yleisölle myös workshopeja, musiikkia, kirjallisuutta sekä jooga- ja meditaatiotunteja kokeilunhaluisille. Upean ohjelmatarjonnan lisäksi kävijät pääsevät tutustumaan kymmenien kiinnostavien näytteilleasettajien tuotteisiin ja palveluihin.

Messujen järjestäjä on Viisas Elämä Oy. Messuilla esiintyvät muun muassa Viisas Elämä -kirjasarjan suositut kotimaiset kirjailijat sekä muut ajankohtaiset hyvinvoinnin ammattilaiset. Kehon ja mielen terveyden, työssäjaksamisen, rohkeuden, innostuksen ja rakkauden teemoista kertovat mm:

Madventures, Maaret Kallio, Pekka Hyysalo, Tony Dunderfelt, Marika Borg, Lorenz Backman, Biohakkerit, Annika Havaste, Aku Kopakkala, Ilkka Koppelomäki, Heikki Peltola, Rosa Meriläinen, Saara Särmä ja Antti-Juhani Wihuri.

Yrityksen lippulaivana tunnettu Viisas Elämä -kirjasarja sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin. Kirjasarjan ja siitä inspiraationsa saaneen Viisas Elämä -tapahtuman tavoite on ohjata ihmiset lähemmäksi elämäniloa, sopusointua sekä henkistä ja fyysistä hyvinvointia.

Lisätietoa tapahtumasta:
www.viisaselamamessut.fi
www.viisaselama.fi

Facebook-tapahtuma: Viisas Elämä -messut Tampereella syyskuussa 2016

Some: #viisaselämä ja #viisaselämämessut

Tiedustelut ja pressipassit:

PR-päällikkö Auli Salomaa, auli@viisaselama.fi

Viisas Elämä Oy (ent. Basam Books) julkaisee ajankohtaista ja laadukasta hyvinvointikirjallisuutta. Julkaisuohjelmaan kuuluvat viisasta elämää tukevat inspiroivat klassikot, runoteokset sekä tieto- ja kaunokirjallisuus.