Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Uutuuskirjan avulla voi tehdä yksilöllisen ravintosuunnitelman ja muuttaa elämäntapansa terveellisiksi

Viisas Elämä

Julkaistu: 30.07.2015 klo 09:43
Julkaisija: Viisas Elämä

FLT Ravintovalmentaja® Annika Havaste opastaa uutuuskirjassaan oman yksilöllisen ravintosuunnitelman tekoon. Toimittuaan FLT Ravintovalmentajana yli kahdeksan vuoden ajan Havaste on huomannut, että terveyden perusta on hyvinvoiva suolisto. Havaste on ohjannut vastaanotollaan sekä luennoillaan ihmisiä terveyden ja suoliston hoidossa luonnollisin keinoin. Hänen terveysfilosofiansa pohjautuu ihmisen yksilöllisyyden ja kokonaisvaltaisuuden huomioimiseen.

Teoksessaan Virtaa ravinnosta! Annika Havaste kertoo, kuinka oikeanlaisen ravinnon lisääminen ruokavalioon auttaa pysymään terveenä ja virkeänä ja tukee painonhallintaa ja suoliston hyvinvointia. Ravinto ei ole vain vatsan täytettä, vaan se vaikuttaa koko kehoon: terveyden säilymiseen ja palauttamiseen, ihoon, tulehduksiin, vastustuskykyyn, painoon, aivotoimintaan, mielialaan, hormonitoimintaan ja stressinsietokykyyn - jopa geeniemme toimintaan.

Ravintomuutosten edessä suunnitelmallisuus on tärkeää. Kirjan tehtävät helpottavat suunnittelua ja kartoittavat kysymykset auttavat hahmottamaan omaa tilannetta ja sitä, mikä osa-alue omassa tilanteessa on tärkein. Havaste kannustaa lukijoita ottamaan elämänsä haltuun terveelliseen elämäntapaan tähtäävän ruokavalioremontin myötä. Kattava ja kauniisti kuvitettu kirja sisältää myös kymmeniä hyödyllisiä reseptejä ruokavaliomuutosten tueksi.

Annika Havaste aloittaa elokuussa Viisas elämä -sivujen bloggaajana ja jakaa kirjoituksissaan vinkkejä ja suosituksia parempaa ruokavaliota etsiville. Havaste luennoi myös syyskuun 12.-13. päivä järjestettävillä Viisas elämä -messuilla kirjansa aiheista.

Virtaa ravinnosta! – Miten löydät kehon ja mielen tasapainon sinulle sopivalla ruokavaliolla

Kirjailija: Annika Havaste
ISBN: 978-952-260-342-5
Sidosasu: nid, 280 s.
Hinta: 29.00 €
Ilm: 08/2015
Kirjastoluokka: 17.3, 68.2, 59.34
Uutuus

Lisätietoa kirjasta: http://www.basambooks.fi/kirja/978-952-260-342-5/virtaa-ravinnosta/#.VbnA7niYTVo

Tiedustelut ja arvostelukappaleet: jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

www.viisaselama.fi

www.viisaselamamessut.fi

www.basambooks.fi

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.