Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Tiia Koskimiehen uusi ruokakirja PARHAAT PIIRAKAT ilmestyy viikolla 10

Minerva Kustannus Oy

Tiia Koskimiehen uusi ruokakirja PARHAAT PIIRAKAT ilmestyy viikolla 10

Julkaistu: 24.02.2016 klo 09:55
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Tiia Koskimies:
Parhaat piirakat
50 suolaista ja makeaa herkkua kotikeittiöstä

Parhaat piirakat -kirjasta löytyy tarjottavaa arkeen ja juhlaan. Mukana on niin perinteisiä retro-piirakoita karjalanpiirakoista kaali- ja lihapiirakkaan kuin uusia tuttavuuksia flammkuchenista ranskalaiseen galette-piirakkaan.

Ja mitäpä olisi piirakkakirja ilman iki-ihanaa mustikkapiirakkaa, suussa sulavaa mustaherukka-suklaapiirakkaa tai vaikkapa tuorejuusto-appelsiinipiirasta, joka viimeistään vie kielet mennessään? Myös gluteenitonta ja maidotonta dieettiä noudattaville on kehitelty omat ohjeensa.

Parhaat piirakat

ISBN/EAN 978-952-312-265-9
Luokka 68.2
190 x 220 mm
Sidottu, nelivärinen
136 s.
Ilmestyy viikolla 10/2016

Tiia Koskimies on helsinkiläinen vapaa toimittaja, joka on toiminut mm. tv-käsikirjoittajana ja ohjaajana MTV3:n ruokaohjelmasarjassa Bon Appétit. Nykyään hän toimittaa, tuottaa, kuvaa ja kirjoittaa keittokirjoja sekä kirjoittaa Umami.fi-ruokablogia. Häneltä on aiemmin ilmestynyt mm. useita suositun Bon appétit -sarjan kirjoja, Makumatka saaristoon, Pohjoisen herkut, Syystunnelmia ja joulun odotusta, Venekokin käsikirja, Suomalainen smoothiekirja sekä Suomalainen puurokirja.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi