Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Tietokirjat Tampereen kirjamessuilla – Anna Kontula, Erkki Aurejärvi, Kai Sadinmaa, Juha Suoranta ja paljon muita

Into Kustannus

Julkaistu: 08.04.2014 klo 16:29
Julkaisija: Into Kustannus

Into Kustannuksen ja muiden kustantajien tietokirjat keskittyvät Tampereen kirjamessuilla Tiedon jano -lavalle. Kolmen päivän aikana ohjelmassa luvassa paljon mielenkiintoisia keskusteluja ja tietokirjailijahaastatteluja.

Perjantaina 11.4.2014 radikaali pappi Kai Sadinmaa puhuu (huomenna keskiviikkona 9.4.2014 julkaistavasta) 10 KÄSKYÄ KIRKOLLE -kirjastaan. Sadinmaan kanssa lavalla Tampereen piispa Matti Repo. Siviilioikeuden emeritusprofessori Erkki Aurejärvi ruotii Suomen oikeuslaitoksen ongelmakohtia KOVAA PELIÄ -muistelmateoksensa kautta. Katso perjantain ohjelma.

Lauantaina 12.4.2014 kansanedustaja Anna Kontula puhuu uutuusteoksestaan KIRJEITÄ OIKEALLE, jossa Kontula pohtii oikeiston ja vasemmiston eroja. Juha Suoranta puolestaan kertoo, mitä on TAISTELEVA TUTKIMUS. Lavalla myös Tiedon janon eurovaaliehdokaspaneeli (mukana Mikael Pentikäinen, Sirpa Pietikäinen, Kimmo Kiljunen ja Oras Tynkkynen). Katso lauantain ohjelma.

Sunnuntaina 13.4.2014 Maia Raitanen esittelee viehättäviä kirjojaan SANO MUIKKU! ja VALAS, VALAS! ja Johannes Ojansuu kertoo tuoreesta aforismikokoelmastaan KATOAVAISUUDEN AINEISTO. Katso sunnuntain ohjelma.

Koko ohjelma: http://www.tiedonjano.fi/keikkakalenteri/tampereen-kirjamessut-11-13-4-2014

Lisäinfoa messujen sivuilta: http://www.supermessut.fi/supermessut/sivu.tmpl?sivu_id=3884

Lisätiedot:
Ari Häkkinen
ari.hakkinen @ intokustannus.fi
040 54 60 235

Mika Rönkkö
mika.ronkko @ intokustannus.fi
050 43 62 170

Into on ketterä ja ärhäkkä kustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

www.intokustannus.fi | www.mondediplo.fi | www.into-ebooks.com | www.facebook.com/intokustannus