Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Tietokirja sipulikukista vie kaikkien aikojen kukkanäytökseen

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Tietokirja sipulikukista vie kaikkien aikojen kukkanäytökseen

Julkaistu: 15.04.2014 klo 10:10
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Sipuli on ihmeellinen – siihen kätkeytyy kaikki, mitä kasvi tarvitsee kukkiakseen täydessä loistossa istuttamista seuraavana keväänä. Ja kun sipulikukkiin perehtyy tarkemmin, niiden monipuolisuus vasta avautuukin.

Kukkia sipuleista on laajin sipulikukista 2000-luvulla kirjoitettu kotimainen tietokirja. Sipuli- ja mukulakasveja käsitellään hyvin monipuolisesti: lajiesittelyiden lisäksi mukana on kasvatus- ja hoito-ohjeita mukaan lukien talvetusohjeet, istutussuunnitelmia sekä käyttövinkkejä.

Kasvien lajiesittelyihin sisältyy lajien historiaa, mielenkiintoisia tarinoita ja sekä kirjoittajan että muiden kasvattajien kokemuksia eri lajien vaatimuksista. Kohderyhmänä ovat kotipuutarhurit ja muut kukkakasvien ystävät. Kaunis ulkoasu tekee tietoteoksesta myös runsaasti silmäniloa tarjoavan katselukirjan.

Saila Routio on maisema-arkkitehti, puutarhatoimittaja ja innokas kotipuutarhuri.

Saila Routio: Kukkia sipuleista
ISBN 978-952-254-183-3
Sidottu, 224 sivua
Ovh 36 €

Lisätiedot ja arvostelukappaleet: Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi

Kustannusosakeyhtiö Moreeni on suomalainen kirjankustantaja, joka kustantaa yleistä tietokirjallisuutta, kaunokirjallisuutta ja ammattikirjallisuutta. Keskeisiä aihepiirejä ovat koti, ruoka ja sisustaminen, kädentaidot, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi