Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Sinulle ei jää ketään, uusi ruotsalaisdekkari ilmestyy viikolla 9

Minerva Kustannus Oy

Sinulle ei jää ketään, uusi ruotsalaisdekkari ilmestyy viikolla 9

Julkaistu: 17.02.2016 klo 09:17
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Anna Karolina Larsson
Sinulle ei jää ketään

Kuusivuotias tyttö murhataan kotonaan. Tekijäksi osoittautuu tytön äiti.

Poliisi tulee tutkimuksissaan siihen tulokseen, että ainoa selitys äidin teolle on se, että hän on ollut kannibaalihuumeeksikin kutsutun MDPV -aineen vaikutuksen alainen.

Kun Tukholmassa tulee ilmi yhä uusia vastaavia tapauksia, on poliisin tärkein tehtävä löytää hengenvaarallisen MDPV -huumeen levittäjä, mafiapomo Milorad Kraljevic.

Nuori rikospoliisi Amanda Paller soluttautuu vapaaehtoisesti Kraljevicia lähellä oleviin piireihin löytääkseen todisteet tämän huumekaupoista. Ilmitulon vaara on kuitenkin suuri. Etenkin kun Amandan entinen poikaystävä, rikollisen taustan omaava Adnan Nasimi, ilmestyy takaisin Tukholmaan.

Adnan on monta vuotta pakoillut oikeutta ulkomailla eikä tiedä olevansa Amandan kaksosten isä. Nyt hän haluaa tehdä vanhat tilit selviksi ja puhdistaa nimensä.

Sinulle ei jää ketään on itsenäinen jatko-osa Anna Karolinan kiitetylle esikoisdekkarille Paviaanivarkaus. Vauhdikas mutta todentuntuinen kerronta on saanut kriitikot nimeämään Anna Karolina Larssonin Liza Marklundin ja Jens Lapiduksen manttelinperijäksi.

Sinulle ei jää ketään

ISBN/EAN 978-952-312-250-5
Luokka 84.2
Suomennos Jänis Louhivuori
148 x 210 mm
Sidottu, suojapaperi
384 s.
Ilmestyy viikolla 9/2016

Anna Karolina Larsson ontyöskennellyt poliisina vuodesta 2001, ensin Tukholmassa ja sitten Malmössä. Kirjoittamista hän ryhtyi opiskelemaan Lundin yliopistossa, koska halusi saattaa poliisityössä kerääntyneet kokemukset dekkarisarjaksi. Sarjassa on aiemmin ilmestynyt kirja Paviaanivarkaus (Minerva 2014).

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi