Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Sebastian Vettelin henkilökuva ilmestyy viikolla 20

Minerva Kustannus Oy

Sebastian Vettelin henkilökuva ilmestyy viikolla 20

Julkaistu: 29.04.2015 klo 10:14
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Karin Sturm: Sebastian Vettel - Henkilökuva

26-vuotias formulakuski Sebastian Vettel on voittanut maailmanmestaruuden jo neljä kertaa peräkkäin. Se on saavutus, johon ovat aiemmin yltäneet vain Juan Manuel Fangio ja Michael Schumacher.

Vettel osoitti poikkeuksellisen lahjakkuutensa ajajana heti uransa alkumetreillä. 19-vuotiaana BMW:llä kaasutellut Vettel ajoi jo ensimmäisissä harjoituksissaan Turkissa harjoitusten parhaan kierrosajan. Seuraavalla kaudella 2008 Toro Rosson kuljettajana nuori saksalainen saavutti tallinsa historian ensimmäisen voiton ja paalupaikan.

Kaudeksi 2009 Vettel siirtyi Red Bull -talliin ja sijoittui MM-sarjassa toiseksi. Kauden päätteeksi tallipäälliköt äänestivät Vettelin parhaaksi kuljettajaksi Autosport-lehden äänestyksessä. Kaudella 2010 hän ajoi kymmenen paalupaikkaa ja voitti ensimmäisen maailmanmestaruutensa.

Fanit rakastavat sympaattista formulatähteä, ja hän on myös toimittajien suosikki. Yksityiselämänsä hän on kuitenkin varjellut julkisuudelta tarkasti.

Kokenut formulatoimittaja Karin Sturm tarjoaa nyt ensimmäisen katsaukseen Vettelin elämään ja uraan. Rehellinen henkilökuva kertoo, minkälainen on mies voitonhymyn takana.

Karin Sturm: Sebastian Vettel - Henkilökuva

ISBN/EAN 978-952-312-139-3
Luokka 99.1
Suomennos: Valtteri Hyvärinen
Sidottu, suojapaperi, kuvaliite
n. 350 s.
Ilmestyy viikolla 20/2015

Karin Sturm on ollut vuodesta 1982 lähtien akkreditoitu moottoriurheilutoimittaja. Hän kiertää raportoimassa kaikki Formula 1 -maailmanmestaruussarjan osakilpailut ympäri maailman. Vuonna 2009 hänet palkittiin työstään Bavarian Sport Award -palkinnolla. Sturm on kirjoittanut useita Formula 1 -aiheisia teoksia, mm. Michael Scumacherin elämäkerran.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi