Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Ruotsalaisen leipurimestarin kirja KUNNON LEIPÄÄ ilmestyy viikolla 8

Minerva Kustannus Oy

Ruotsalaisen leipurimestarin kirja KUNNON LEIPÄÄ ilmestyy viikolla 8

Julkaistu: 10.02.2016 klo 10:25
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Håkan Johansson: Kunnon leipää

Kansainvälisen Bakery Masters 2014 -kilpailun voittaja Håkan Johansson jakaa kirjassaan parhaat leipäreseptinsä ja antaa kotileipureille loistavia vinkkejä, joiden avulla jokainen onnistuu.

Kirjan ohjeilla syntyvät niin aromikkaat hapanleivät kuin suussa sulavan pehmeät vehnäleivät tai rapeat näkkileivätkin. Mukana ovat myös sellaiset vanhat klassikot kuten siirappilimppu ja tumma ruisleipä.

Miten syntyy leipää ilman, että taikinaa tarvitsee vaivata? Mitä ainesosia resepteissä voi korvata toisilla, jotta leivästä tulisi vieläkin terveellisempää? Minkälaisten leipätaikinoiden tulee antaa kohota yli yön? Kaikkiin näihin ja moniin muihin kysymyksiin löytyvät vastaukset tästä erinomaisesta leivontaoppaasta.

Kunnon leipää

ISBN/EAN 978-952-312-263-5
Luokka 68.24
Suomennos Anna Maija Luomi
190 x 260 mm
Sidottu, nelivärinen
152 s.
Ilmestyy viikolla 8/2016

Håkan Johansson on Ruotsin tunnetuimpia leipureita. Hän johtaa kuuluisaa Taverna Brillon leipomoliikettä Tukholmassa. Vuonna 2014 Johansson voitti maailmanmestaruuden kansainvälisessä Bakery Masters -leivontakilpailussa.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi