Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Pam Groutin teos on hauska ja viisas opas vetovoiman lain todistamiseen

Viisas Elämä

Pam Groutin teos on hauska ja viisas opas vetovoiman lain todistamiseen

Julkaistu: 17.03.2014 klo 14:09
Julkaisija: Viisas Elämä

Yhdysvaltalaisen Pam Groutin maailmalla jättimenestykseksi noussut uutuus E2 - yhdeksän energiatestiä jotka todistavat, että ajatuksesi luovat todellisuutesi on teos, joka hälventää epäilykset henkisten periaatteiden ja vetovoiman lain toimivuudesta. Kirja on inspiroiva opas kaikille, mutta erityisesti niille, joiden mielestä näkymättömiä asioita ei voi todistaa käytännössä. E2 sisältää yhdeksän yksinkertaista 48 tunnin koetta, joiden avulla voi todeta, että maailmankaikkeudessa on myönteinen, rakastava ja mahtava voima.

Grout kirjoittaa helppotajuisesti ja hauskasti arkielämän taikuudesta, jota suuri osa ihmisistä on tottunut pitämään hölynpölynä. Vetovoiman laki perustuu samankaltaisiin energioihin, joita virtaa ympärillämme koko ajan. Kirjan luettuaan huomaa ajattelevansa näistä energioista ja ympäröivästä todellisuudesta kokonaan eri tavalla: ne ovat olemassa kaikkien ulottuvilla tässä ja nyt, ja ne ovat yhtä luotettavia kuin painovoima. Teoksen nimi leikitteleekin Einsteinin kuuluisalla yhtälöllä.

Pam Grout on kirjailija ja matkatoimittaja. Hän on kirjoittanut lukuisia teoksia, tv-käsikirjoituksia ja kolumneja. E2 on hänen ensimmäinen bestsellerinsä.

Pam Grout

E2 - yhdeksän energiatestiä jotka todistavat, että ajatuksesi luovat todellisuutesi

Alkuteos: E-Squared: Nine Do-It-Yourself Energy Experiments That Prove Your Thoughts Create Your Reality

Suomentaja: Kirsi Ohrankämmen

ISBN: 978-952-260-230-5

nidottu, 208 s.

Arvostelukappaleet ja lisätiedot: Sanni Juvonen, sanni.juvonen@basambooks.fi

Basam Booksin Viisas elämä -sarja ohjaa lukijat lähemmäksi elämäniloa, sopusointua ja henkistä hyvinvointia. Viisas elämä sisältää laadukkaita ja inspiroivia teoksia länsimaisen psykologian uusimmista virtauksista elämäntaidon klassikkoteoksiin.