Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Onni-poika lähtee Kiinaan!

Minerva Kustannus Oy

Onni-poika lähtee Kiinaan!

Julkaistu: 20.05.2015 klo 13:31
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Kiinalainen kustannusyhtiö China Citic Press on ostanut käännösoikeudet Sanna Pelliccionin hurmaavaan Onni-poika -lastenkirjasarjaan. Oikeudet myi helsinkiläinen Elina Ahlbäck Literary Agency.

2-6-vuotiaille suunnattu sarja kertoo tärkeistä tapahtumista ja kasvuvaiheista pienen Onni-pojan elämässä. Juuri sellaisista, joihin lapsien ja lapsiperheiden kaikkialla maailmassa on helppo samastua.

Suomessa suuren suosion saavuttaneessa Onni-sarjassa on ilmestynyt tähän mennessä yhdeksän osaa. Sarjan kymmenes osa, tietokonepelien hurmaa käsittelevä "Onni-poika tykkää pelata", ilmestyy elokuussa 2015. Sarjan varhaisia osia julkaistaan Suomessa nyt myös yhteisniteinä.

Sanna Pelliccioni  (s.1976) on monipuolinen lastenkirjailija, kuvittaja ja graafinen suunnttelija. Kirjakuvitusten lisäksi hän tekee mm. kangaskuoseja ja kuvittaa keittiötuotteita. Onni-sarjan oheistuotteina on syntynyt mm. postikortteja ja joulukalentereita. Sanna Pelliccioni on myös IBBY Finland (International Board on Books for Young People) -yhdistyksen hallituksen jäsen.

Lisätietoja: info@ahlbackagency.com

Arvostelukappaleet: