Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Nukenvaatekirjassa on asuja nukeille ja nalleille pienen leikkijän iloksi

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Nukenvaatekirjassa on asuja nukeille ja nalleille pienen leikkijän iloksi

Julkaistu: 16.03.2015 klo 11:00
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Perinteinen nukke tai nalle, jota voi pukea ja riisua, on leluista rakastetuimpia. Nukenvaatteiden viehätys on siinä, että ne ovat aivan oikeita vaatteita pienoiskoossa. Viiden lapsen isoäiti Tarja Helena on ommellut juuri sellaisia nukenvaatteita, joita hän puki lapsuudessaan omille nukeilleen – ajattomia, perinteisiä ja kauniita.

Kirjassa on yhteensä 30 hurmaavaa asukokonaisuutta, jotka kaikki koostuvat useammasta vaatekappaleesta, ja ne on jaoteltu käyttötarkoituksen mukaan: leikkeihin kotona ja pihalla, päiväkotiin, ulkoiluun, kesähelteille, päiväunille sekä vieraisille lähtöä varten, ihan kuin oikeassakin elämässä.

Nukenvaatteet ovat monelle liian kalliita valmiina ostettuina, ja tekijän ajatuksena on tarjota vanhemmille, kummeille ja kaikille muillekin mahdollisuus tehdä niitä itse pienin kustannuksin ja samalla nauttia tekemisen ilosta.

Tarja Helena: Nukenvaatteita isoäidin tapaan
ISBN 978-952-254-223-6
1. painos 2015
Nidottu, 112 sivua + kaava-arkki
Suositushinta 32 €

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi