Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Neulotut kukkatilkut -kirjan ohjeilla syntyy kukka jos toinenkin

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Neulotut kukkatilkut -kirjan ohjeilla syntyy kukka jos toinenkin

Julkaistu: 18.02.2015 klo 13:00
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Kukkatilkut ovat mainioita käsitöitä liikkuvaisille neulojille: muutaman tilkun tarvikkeet kulkevat mukana niin loma- ja työmatkoilla kuin kyläreissuillakin. Neulotut kukkatilkut sisältää upean kokoelman neulottuja kukka-aiheisia tilkkuja yksinkertaisista, kulmasta kulmaan neulotuista ruuduista pyörönä neulottuihin taidokkaisiin geometrisiin muotoihin. Tilkuissa käytetään monia eri tekniikoita.

Jokaiseen tilkkuun on sanalliset ohjeet, joita on täydennetty tarpeen mukaan havainnollisilla kaavioilla. Tekniikkaosio palauttaa mieleen neulonnan perusasiat, ja kirjan loppuun on koottu inspiroivia mallitöitä antamaan ideoita tilkkujen yhdistelyyn ja käyttöön.

Lesley Stanfield on pitkän linjan neulesuunnittelija, joka on toiminut useiden naistenlehtien käsityötoimittajana ja kirjoittanut lukuisia neulonta- ja virkkauskirjoja.

Lesley Stanfield: Neulotut kukkatilkut – 75 kaunista mallia iiriksestä lumikelloon
Englanninkielinen alkuteos 75 Knitted Floral Blocks
Suomennos Mirkka Santala
ISBN 978-952-254-214-4
1. painos 2015
Nidottu, 128 sivua

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi