Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Luo aarteita vanhoista kirjoista tarjoaa yli 40 askarteluideaa vanhojen kirjojen hyötykäyttöön

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Julkaistu: 29.10.2015 klo 10:15
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Luo aarteita vanhoista kirjoista -kirjan ohjeilla työstetään vanhoista kirjoista toinen toistaan kekseliäämpiä ja kauniimpia käyttö- ja koriste-esineitä kotiin ja lahjaksi. Vanhat kirjat ovat monella tapaa inspiroivia, ja ne saavat paremmin arvolleen sopivan lopun luovassa uusiokäytössä kuin kaatopaikalla.

Kirjojen hyötykäytössä yhdistyvät monipuolisuus, haasteellisuus, ekologisuus ja materiaalin helppo saatavuus. Kirjasta voi käyttää sivut ja kannet yhdessä tai erikseen monella hauskalla ja oivaltavalla tavalla. Yli 40 ohjetta sisältävä runsaasti kuvitettu teos sopii askartelijoille, kodinsisustajille ja kaikille uusiomateriaaleista innostuneille, ja se innostaa lukijoita myös kehittelemään omia ideoita.

Katri Oikarinen on Hyvinkäällä asuva taiteilija ja kuva-artesaani. Kirjan valokuvat on ottanut Helena Eslon.

Katri Oikarinen: Luo aarteita vanhoista kirjoista – Yli 40 oivaltavaa ideaa
ISBN 978-952-254-252-6
1. painos 2015
Sidottu, 176 sivua
lk 65.5

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi