Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Kullanhohtoisia unelmia - vähän erilainen satukirja - tuotot Pelastakaa Lapset ry:lle

Nordbooks

Julkaistu: 16.04.2015 klo 14:28
Julkaisija: Nordbooks

Hanna van der Steen, Kullanhohtoisia unelmia.

"Kullanhohtoisia unelmia" sisältää kahdeksan lämminhenkistä satua, jotka ylistävät erilaisuutta, luovuutta ja lasten oikeutta saada olla lapsia.

Kirjan tekijänpalkkiot menevät Pelastakaa Lapset ryn hyväksi, ja ylilääkäri Jari Sinkkonen on kirjan kummi. Kirjan esipuheessa Sinkkonen kirjoittaa: "Kullanhohtoisia unelmia -tarinakokoelma käsittelee mielikuvituksen ja lempeän huumorin kautta vakaviakin asioita. Kuitenkaan tarinoiden sävy ei ole osoittelevan opettavainen. Tämän kirjan avulla lapsi voikin oppia käsittelemään monia asioita ilman, että hän on itse asiasta tietoinen. Pidän kovasti näistä teksteistä ja toivon, etä Sinäkin viihdyt niiden parissa."

Kirja on kuvitettu Johanna Lyömilän nukkevalokuvilla. Nuket valmistivat Aimokoulun 7-10-vuotiaat oppilaat. Aimokoulu on Hämeenlinnan lasten ja nuorten kuvataide- ja käsityökoulu. Ohjaajana toimi Milla Ojala. Kirjan on taittanut Katariina Köngäs.

Tekijätiimin kuva

Kansikuva ja näytesivuja

Osa nukentekijöistä

Hanna van der Steen on hämeenlinnalainen kirjailija. Kotisivu

ISBN 978-952-315-123-9, ilmestynyt huhtikuu 2014, kovakantinen, valokuvakuvitus, 44 s. 200x230mm, suositushinta 25,00 €.

Arvostelukappaletilaukset kirjat@nordbooks.fi

Nordbooks on Kemissä toimiva kustantamo