Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Esko Seppänen kiertueella Helsingissä, Turussa ja Oulussa

Into Kustannus

Esko Seppänen kiertueella Helsingissä, Turussa ja Oulussa

Julkaistu: 30.03.2016 klo 15:37
Julkaisija: Into Kustannus

Mistä Suomi vaikenee – siitä Esko Seppänen kertoo paitsi uudessa kirjassaan nyt myös kiertueella. Huhtikuun ajan Esko kiertää, keskustelee ja signeeraa ympäri Suomea.

Kirjassaan Mistä Suomi vaikenee? Seppänen arvostelee demokraattisen päätöksenteon ulottumattomiin jäävää Euroopan Keskuspankkia ja sen haarakonttorin asemaan joutunutta Suomen Pankkia. Niiden rahapolitiikka palvelee ennen kaikkea maailman merkittävintä rikollisjärjestöä: pankkimafiaa. Ihmisille puolestaan annetaan keppikuritusta sisäisen devalvaation politiikalla. Kirjassa käsitellään Suomen ja Saksan satavuotista yhteistyötä jääkäreistä EU-liittolaisiksi, Naton isäntämaasopimusta, EU:n jäsenmaksuja ja ylisuuria maataloustukia, tietovuotoja sekä Supon ja Stasin salaisuuksia. Seppänen päivittää myös Suomen rikkaiden listan ajan tasalle. Kyytiä saavat kaikki yksityiset ja julkiset instituutiot, joille on edullista, että niiden asioista vaietaan julkisessa keskustelussa.

Esko Seppänen on suomalainen toimittajalegenda, talouden asiantuntija, entinen Suomen Pankin pankkivaltuutettu ja poliitikko. Seppänen on tullut tunnetuksi vasemmiston ääniharavana ja humaanina toisinajattelijana. Tämä helsinkiläistynyt oululainen on kirjoittanut 27 tietokirjaa, joista Into Kustannus on julkaissut muun muassa elämäkertateoksen Oma pääoma (2011) sekä finanssikapitalismia sekä Euroopan talous- ja rahaliittoa kriittisesti tarkastelevan Emumunauksen (2012). Monet muistavat Seppäsen edelleen räväkkänä taloustoimittajana, joka sai työstään kaksi valtion tiedonjulkistamispalkintoa. Hän oli Euroopan parlamentin jäsen vuosina 1996–2009.

Tapaa Esko kiertueella seuraavasti:

Turku:
Panimoravintola Koulu 4.4 klo 18

Helsinki:
Pasilan kirjasto 5.4. klo 17:00
Itäkeskuksen kirjasto 8.4. klo 17:00
Malminkartanon kirjasto 12.4. klo 18:00
Käpylän kirjasto 26.4. klo 18:00

Oulu:
21.4. (paikka ja aika varmistuu myöhemmin)

Kaikkiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy, tervetuloa!

Kirjan tiedot
Esko Seppänen: Mistä Suomi vaikenee? ISBN: 978-952-264-529-6, Into-tieto, 288 sivua.

Lisätiedot
Esko Juhola (matkoilla 2.4–11.4.), puh. 0443400706, esko.juhola@intokustannus.fi
Tuire Suihkonen, tuire.suihkonen@intokustannus.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@intokustannus.fi

Into julkaisee tieto- ja kaunokirjallisuutta sekä Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä.

intokustannus.fi | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus | instagram.com/intokustannus