Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Diplo&NG julkaistaan 10.12.

Into Kustannus

Diplo&NG julkaistaan 10.12.

Julkaistu: 09.12.2014 klo 17:05
Julkaisija: Into Kustannus

Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehden vuoden viimeinen numero 06/14 on ilmestynyt. Tällä kertaa käsittelyssä mm. urkinnan geopolitiikka, Kurdistanin jakolinjat, Välimeren venepakolaiset ja alueiden Eurooppa. Pääkirjoituksissa kysytään Kuinka moni tietää, miten Bolivialla menee? ja puidaan Venäjän Arktisia pyrkimyksiä ja vastavallankumousta. Kaikki jutut on luettavissa digilehdestä mondediplo.fi/digi (salasana paperilehden takakannen osoitetiedoissa).

TERVETULOA Diplon julkistamiskeskusteluun “Snowdenin jälijillä – urkinnan geopolitiikkaa” keskiviikkona 10.12. klo 17:30–19 Kiseleffin kirjatalossa (Aleksanterinkatu 28, Helsinki), debatissa mukana mielenkiintoisia puhujia, muiden muassa Verkko suljettu – Internet ja avoimuuden rajat -teoksen kirjoittajia.

Tilaa Diplo joululahjaksi tai uudista tilauksesi sivulla mondediplo.fi/tilaukset.

Rauhallista jouluaikaa ja antoisaa uutta vuotta!

toivottaa Diplo&NG:n väki

Into on ketterä ja ärhäkkä tietokirja- ja yleiskustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

intokustannus.fi | mondediplo.fi | into-ebooks.com | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus