Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Antaliksesta Vuoden Huippujen yhteistyökumppani

Antalis Oy

Antaliksesta Vuoden Huippujen yhteistyökumppani

Julkaistu: 08.03.2016 klo 11:11
Julkaisija: Antalis Oy

Antalis Oy aloittaa yhteistyön Grafian järjestämän Vuoden Huiput -kilpailun kanssa ja lopettaa samalla oman Design & Print Awards -painotyökilpailunsa.

Antaliksen toimitusjohtaja Jukka Silventola valottaa yhteistyön taustaa: ”Paino- ja tulostusalustat ovat jatkuvasti kehittyneet ja monipuolistuneet kuten myös paino- ja tulostusmenetelmät. Antaliksenkin materiaalivalikoima on laajentunut valtavasti viime vuosina. Siksi yhteistyö Vuoden Huippujen kanssa on meille hyvin luonteva jatkumo ja toivomme tästä pitkäaikaista yhteistyötä”.

”Alallamme arvostetulla Design & Print Awards -kilpailulla on ollut pitkät perinteet. Vaikka oma painotyökilpailumme entisessä muodossaan päättyy, haluamme edelleen tukea printtiä tärkeänä osana kattavaa mediakenttää. Vuoden Huipuilla on kokonaisvaltainen kilpailukonsepti, jossa meitä luonnollisesti kiinnostaa erityisesti printtimedia”, toteaa Antaliksen graafisista ja tulostuspapereista vastaava liiketoimintapäällikkö Esa Silvennoinen.

”Suurkuvien ja pakkausten käyttö markkinointiviestinnässä on kasvava alue täynnä mielenkiintoisia ratkaisuja. Ne täytyy vain löytää ja oivaltaa, on rohkeasti rikottava rajoja. Yhteistyö markkinointiviestinnän ja muotoilun arvostetuimman kilpailun, Vuoden Huippujen, kanssa tarjoaa hyvän konseptin vahvistaa myös näitä painetun viestinnän alueita”, uskoo Antaliksen VisCom-liiketoimintapäällikkö Mika Pöllänen.

”On hienoa saada Antalis mukaan yhteistyökumppaniksemme”, iloitsee visuaalisen viestinnän suunnittelijoiden järjestön, Grafia ry:n, toiminnanjohtaja Katri Soramäki, ”Meillä on samat intressit painetun median kehittämisessä ja esiin tuomisessa, joten yhteistyömme on varmasti hedelmällistä”.

ANTALIS OY

Esa Silvennoinen, liiketoimintapäällikkö, Print & Office

Puh. (09) 348 300, GSM 040 865 9510

Sähköposti: esa.silvennoinen@antalis.fi

Mika Pöllänen, liiketoimintapäällikkö, VisCom

Puh. (09) 348 300, GSM 050 527 9481

Sähköposti: mika.pollanen@antalis.fi

GRAFIA RY

Katri Soramäki, toiminnanjohtaja

Puh. (09) 601 941, GSM 050 344 6747

Sähköposti: katri.soramaki@grafia.fi

KUVATEKSTI

Grafia ja Antalis iloitsevat Vuoden Huiput -yhteistyöstään.

KUVA VH1_vas_Katri_Jukka = Kuvassa Katri Soramäki (vas.) ja Jukka Silventola.

KUVA VH2_vas_Esa_Mika_Katri_Jukka = Kuvassa Esa Silvennoinen (vas.), Mika Pöllänen, Katri Soramäki ja Jukka Silventola.

KUVA VH3_vas_Jukka_Katri_Esa_Mika = Kuvassa Jukka Silventola (vas.), Katri Soramäki, Esa Silvennoinen ja Mika Pöllänen.

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden ja suurkuvatulostusmateriaalien jakelija. Antalis toimii 44 eri maassa 5500 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 67 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2014 oli 38 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit ja -tulostimet sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.