Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Aidosti erilainen elämäntapaopas Pysähtymiskirja on julkaistu

Into Kustannus

Aidosti erilainen elämäntapaopas Pysähtymiskirja on julkaistu

Julkaistu: 16.12.2013 klo 14:39
Julkaisija: Into Kustannus

Uusi kirja kehoittaa pysähtymään

Moni meistä on hajalla eikä edes tiedosta sitä. Kai Ekholmin ja Jussi T. Kosken Pysähtymiskirja – Paremman etsijälle hyökkää päättäväisesti nyky-kulttuuria vastaan. Osansa saavat niin Facebook, kehitysoptimismi kuin pakkomyönteisyyskin. Ainoa asia, johon voimme lopulta vaikuttaa täydellä varmuudella on oma itse. Eheytyminen alkaa hajalla olemisen tiedostamisesta ja hyväksymisestä.

Pysähtymiskirja on aidosti erilainen elämäntapaopas. Kirja ei lupaa jatkuvaa onnea ja autuutta. Tilalla on älyllistä pohdintaa yhteiskunnasta, työelämästä ja elämästä ylipäätään. Toiset eivät tee mitään, toiset kahden edestä. Silti harva meistä tuntee olevansa aidosti onnellinen. Työelämän suorittaminen siirtyy vapaa-aikaan ja aivojen moniajo säilyy läpi unenkin. Ekholmin ja Kosken kirja tarjoaa keinoja pysähtyä ja pyrkiä olemaan vähemmän hajalla.

Kai Ekholm on Kansalliskirjaston johtaja, joka on aikaisemmin kirjoittanut kielletyistä kirjoista ja kirjan tulevaisuudesta. Jussi T. Koski on kasvatustieteen tohtori ja työyhteisökouluttaja Creleco-yrityksessä.

Kirjan tiedot:

Pysähtymiskirja – Paremman etsijälle

ISBN: 978-952-264-245-5

150 sivua, nidottu

Lisätiedot:

Jaana Airaksinen, jaana.airaksinen@intokustannus.fi, 045 633 4495

Tatu Matilainen, tatu.matilainen@intokustannus.fi, 040 7462 617

Arvostelukappaleet:

arvostelukappaleet@kurvinkirja.fi

Into Kustannus on ketterä ja ärhäkkä pienkustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

www.intokustannus.fi | www.mondediplo.fi | www.facebook.com/intokustannus