Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Tekosyy-klubi ensimmäistä kertaa Tampereelle tällä viikolla

Tampereen Työväen Teatteri

Tekosyy-klubi ensimmäistä kertaa Tampereelle tällä viikolla

Julkaistu: 24.03.2014 klo 10:26
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Torstaina 27.3. lauluntekijöiden oma Tekosyy-klubi järjestetään ensimmäistä kertaa Tampereella. Iltamat alkavat TTT-Klubilla klo 19. Tampereen-vierailu liittyy Säveltäjät ja Sanoittajat Elvis ry:n juhlavuoteen, jonka aikana Helsinkiin vakiintunut Tekosyy-klubi rantautuu myös muualle Suomeen; Tampereen ohella myös Seinäjoelle ja Jyväskylään.

Juonellisen Tekosyy-klubin aikana päästään tutustumaan laulujen tekosyihin ja taustoihin sekä kuulemaan illan aikana syntyvä uusi viisun tuoreeltaan. TTT-Klubilla illan juontaja on Kaija Kärkinen ja pääesiintyjä Heikki Salo. "Nostolavalla" on Annika Pudas ja Elsa Vähänen sekä "Itse teossa" Masi Luoma ja Seppo Tammilehto.

Loppuillasta varsinaisen Tekosyy-klubin jälkeen kuullaan uusina kykyinä Ikaalisten artistivalmennuksen lauluntekijöitä.

TTT-Klubi on avoinna esitysiltoina arkisin klo 18-22 ja viikonloppuisin klo 18-02 (04). Ikäraja 18 vuotta klo 20 jälkeen alkaviin esityksiin. A-oikeudet.

TTT-Klubi verkossa:

Pressikuvat:

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja pressiliput:
tiedottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon