Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Tampereen kulttuuri- ja matkailupalvelut keskittyvät - osallistu nimikilpailuun

Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen kulttuuri- ja matkailupalvelut keskittyvät - osallistu nimikilpailuun

Julkaistu: 30.05.2014 klo 08:11
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen kulttuuri- ja matkailupalveluiden saatavuus helpottuu tänä kesänä, kun Tampere-talo, Tampereen teatterit ja Tredean Visit Tampere -matkailuneuvonta avaavat yhteisen lippumyymälän ja matkailuneuvonnan Keskustorin kupeeseen Teatteritaloon heinäkuussa.

Tampereen kulttuuritalot yhdessä Tampereen elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea Oy:n kanssa perustavat yhteisen palvelupisteen Keskustorin kupeeseen, Tampereen Teatterin kivijalassa sijaitsevaan entiseen Aurinkomatkojen liiketilaan (Hämeenkatu 14B). Mukana uudessa lippumyymälässä ja matkailuneuvonnassa ovat Tampere-talo, Tampereen Teatteri, Tampereen Työväen Teatteri, Tampereen Komediateatteri sekä Tredean Visit Tampere -matkailuneuvonta. Yhteinen tila avaa ovensa 1.7., jolloin matkailuneuvonta aloittaa uusissa tiloissa. Kulttuurilippujen myynti alkaa 11. elokuuta.

Myymälästä saa lippuja kaikkien neljän kulttuuritalon esityksiin ja tapahtumiin ilman palvelumaksua. Myynnissä ovat myös Lippupisteen tuotteet. Yhdistetyn lippumyymälän ja matkailuneuvonnan tarkoituksena on parantaa lippujen saatavuutta ja tarjota asiakkaalle keskitettyä palvelua Tampereen kulttuuritarjontaan erikoistuneesta palvelupisteestä. Tampereen Teatterin Lipari siirtyy kokonaisuudessaan uuteen tilaan, mutta muiden talojen omat lipputoimistot palvelevat edelleen myös entisissä tiloissaan. Myös matkailuneuvonta muuttaa kokonaan uuteen tilaan ja rautatieaseman neuvonta sulkee ovensa kesäkuun lopussa.

Uudelle palvelupisteelle haetaan nyt kekseliästä nimeä kaikille avoimella nimikilpailulla. Ehdotuksia voi perjantaihin 6.6. asti. Parasta nimeä ehdottanut voittaa kaksi lippua valitsemansa kulttuuritalon tapahtumaan lippujen saatavuuden mukaan.

Palvelupiste on matkailuneuvonnan osalta avoinna kesällä ma-pe 9-18 ja la-su 10-15. Muiden toimijoiden sekä syksyn osalta aukioloajat tarkentuvat myöhemmin. Myymälän avajaisia vietetään maanantaina 11.8. Avajaisten yhteydessä pidetään medialle tiedotustilaisuus, johon lähetetään kutsu myöhemmin.

Lisätietoja
Pirjo Puukka, matkailujohtaja, Tredea Oy, puh. 0400 484 982, pirjo.puukka@tredea.fi
Marjut Heinonen, myynti- ja markkinointipäällikkö, Tampere-talo, puh. 03 243 4109, marjut.heinonen@tampere-talo.fi
Heikki Ihanamäki, myynti- ja markkinointipäällikkö, Tampereen Teatteri, puh. 010 346 2214,  heikki.ihanamaki@tampereenteatteri.fi