Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Suomen palkituin dragartisti Marko Vainio juhlii 10-vuotisuraansa Helsingissä ja Turussa!

Divet Productions

Julkaistu: 13.01.2015 klo 08:45
Julkaisija: Divet Productions

Marko Vainion luoma Divet Show on palkituin drag show Suomessa ja takana on jo huimat yli 2000 keikkaa niin kotimaassa, laivoilla kuin ulkomailla, mm. Kööpenhaminan Priden päätapahtumassa sekä Välimeren risteilijöillä. Show on voittanut myös kahdesti Viihdeohjelmien Suomen mestaruuden.

Menestynyttä uraa juhlistetaan isolla kaksituntisella näyttävällä showlla, jossa nähdään uran varrelta suosituimpia parodiahahmoja kuten Paula Koivuniemi, Whitney Houston, Johanna Tukiainen ja Antti Tuisku, mutta myös liuta uusia tähtiä kuten Cheek, Lara Fabian ja Conchita Wurst. Showt nähdään 13.-14.3 Turussa Sigyn-salissa sekä 9.5 Helsingissä Savoy-teatterissa. Show on vahvistettu kuudella tanssijalla ja lavalla tullaan näkemään ennätysmäärä eli yli 50 parodiahahmoa.

"On ollut aivan huikea 10 vuotta, tässä ollaan menty lähes 200 shown vuosivauhtia eikä taantumaa ole ollut näkyvissä ainakaan minun keikkakalenterissa. Vaikeina aikoina viihde pitää ihmiset iloisina. Lisäksi nöyrä asenne työtä kohtaan sekä ajantasalla pysyminen ovat varmasti vaikuttaneet positiivisesti uranousuun.", Marko kertoo.

10v Showreel:

Haastattelupyynnöt: