Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Souli: Perussuomalaisillakin on koulutuspoliittinen vaaliohjelma

Kansanvalistusseura

Souli: Perussuomalaisillakin on koulutuspoliittinen vaaliohjelma

Julkaistu: 07.04.2015 klo 13:41
Julkaisija: Kansanvalistusseura

Souli-verkkomedian analyysi perussuomalaisten koulutuspoliittisista vaalilinjauksista perustui vaillinnaisiin aineistoihin.

Sen jälkeen, kun aineistot luovutettiin analysoitaviksi, perussuomalaiset ovat julkaisseet vielä neljä uutta vaaliohjelmaa – omansa myös koulutuspolitiikalle. Ohjelmia ei siis ole kolme vaan seitsemän.

Souli on jo korjannut 1. huhtikuuta julkaistua juttua uuden tiedon pohjalta.

Puoluesihteeri Ringa Poutsalo-Slungan mukaan ohjelman on laatinut työryhmä, jossa oli opetuksen asiantuntijoita eri koulutusmuodoista.

− Koulutuspoliittisessa ohjelmassa vapaa sivistystyö mainitaan omassa lyhyessä kappaleessaan. Ehdotus täydennyskoulutuksen toteutuksesta vapaan sivistystyön verkostossa olisi hyvä innovaatio, jos ja kun haetaan rakenteellisia uudistuksia ja uudenlaisia toimintamalleja. Ruotsissa näin tehdäänkin, vaaliohjelmat analysoinut professori Jyri Manninen sanoo.

Lue Soulin vaalijutut:

Souli on maksuton verkkomedia sille, jota kiinnostaa oppiminen työnä tai harrastuksena. Seuraa mediaa

Lisätiedot: päätoimittaja Tapio Kujala, tapio.kujala@kvs.fi, 0400 436 690

KANSANVALISTUSSEURA – Tilaa sivistykselle. Rakennamme oppivan elämäntavan yhteiskuntaa. Julkaisemme, koulutamme ja vaikutamme, Suomessa ja maailmalla.