Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Sari Forsströmistä SKS:n myynti- ja markkinointipäällikkö

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Sari Forsströmistä SKS:n myynti- ja markkinointipäällikkö

Julkaistu: 22.04.2013 klo 11:00
Julkaisija: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura

Filosofian lisensiaatti Sari Forsström (s. 1972) on valittu Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjankustantamon myynti- ja markkinointipäälliköksi. Hän aloittaa SKS:n palveluksessa 1.8.2013.

Sari Forsström on viimeksi toiminut Bonnier Books Finlandin pokkarien, e-kirjojen ja äänikirjojen kustannuspäällikkönä ja sitä ennen WSOY:n yleisten tietokirjojen kustannuspäällikkönä. Bonnierilla hän osallistui aktiivisesti myös kirjojen lanseeraus- ja myyntitoimintaan.

Hän on valmistunut filosofian lisensiaatiksi Helsingin yliopiston Suomen ja Pohjoismaiden historian oppiaineesta 2001. SKS:lle hän on toimittanut mm. teoksen Julius Krohnin Nuoren ylioppilaan kirjeitä 1850-luvulta (SKS 2004).

SKS on maamme johtava humanistinen kirjankustantamo, joka julkaisee noin 70 uutuuskirjaa vuodessa.

Lisätietoja: kustannusjohtaja Tero Norkola, p. 0201 131 210

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, SKS on vuonna 1831 perustettu tieteellinen seura ja kulttuurijärjestö: tutkimuslaitos, humanistisen tiede- ja tietokirjallisuuden kustantaja, suullisen ja kirjallisen kulttuurin arkisto ja tieteellinen erikoiskirjasto sekä kirjallisuuden viennin ja kääntämisen tukija. Seuraan kuuluu runsaat 3 000 jäsentä ja sen palveluksessa työskentelee tällä hetkellä lähes sata henkeä. www.finlit.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki