Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Oulunsalo Soin liput myyntiin

Oulunsalo Soin liput myyntiin

Julkaistu: 06.05.2013 klo 08:00
Julkaisija: Oulunsalo Soi - Oulun seudun musiikkijuhlat

Oulunsalo Soi – Oulun seudun XVI musiikkijuhlien lipunmyynti alkaa maanantaina 6. toukokuuta klo 9. Lippuja myydään ennakkoon Lippupalvelun myyntipisteissä.

Osaan konserteihin on tarjolla rajoitettu määrä lippuja. Paljaan taivaan alla -konsertin pääsee kokemaan parisenkymmentä henkeä yksityiskodissa Oulun keskustassa. Konsertissa esiintyy Lontoon sinfoniaorkesterin konserttimestari Gordan Nikolić.

Oulunsalo Soi – Oulun seudun XVI musiikkijuhlia vietetään 1.-6.8.2013. Festivaalilla esiintyy mm. kontratenori Maarten Engeltjes, pianisti Raphaël Drouin, kitaristi Ismo Eskelinen, balettitanssija Minna Tervamäki, cembalisti Knut Johannessen, runonlausuja Daniel Helakorpi sekä residenssiorkesteri Jousia Ensemble. Konserttipaikkoja on tänä vuonna Oulussa, Oulunsalossa, Hailuodossa, Lumijoella, Limingassa ja Yli-Iissä. Festivaalin taiteellisena johtajana on toista vuotta mezzosopraano Virpi Räisänen.

Lisätiedot: Tuottaja Jenny Kilponen, jenny@oulunjuhlaviikot.fi, 044 333 5581, www.oulunsalosoi.fi