Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » KORONA LIGHT -VALAISINSARJA SUOMEN ENSIESITTELYSSÄ HABITARE-MESSUILLA

Valoarte Oy

KORONA LIGHT -VALAISINSARJA SUOMEN ENSIESITTELYSSÄ HABITARE-MESSUILLA

Julkaistu: 01.06.2015 klo 10:30
Julkaisija: Valoarte Oy

Valoarte Oy:n valmistama Korona Light by Harri Koskinen valaisinsarja saa Suomen ensiesittelynsä yleisölle Habitare-messuilla syyskuussa.

Kaj Franck -palkitun suunnittelijan ja Valoarte Oy:n yhteistyössä syntynyt Korona Light on ajaton valaisinsarja, jossa käytetään pitkäikäistä led-tekniikkaa. Koronassa käytetyt yksiköt kestävät kotikäytössä jopa 40 vuotta. Kun kyseessä on niinkin pitkäikäinen kumppani, on valaisimen etuna myös sen muunneltavuus - valaisimen väri voidaan muuttaa kätevästi runkoa vaihtamalla. Näin ollen valaisin sopeutuu myös vaihtuviin sisustustyyleihin ja värimieltymyksiin. Korkean valaistustehonsa ansiosta Korona soveltuu niin lukulampuksi, yleisvalaisimeksi kuin tunnelman luojaksikin.

Korona Light -valaisinsarjan tuotteet esillä Habitare-messuilla Helsingin Messukeskuksessa
9.-13.9.2015.

LISÄTIEDOT

Valoarte Oy