Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Kasariykköset Kuopiossa!

Kuopio-Tahko Markkinointi

Kasariykköset Kuopiossa!

Julkaistu: 04.03.2016 klo 16:44
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Paul Oxley ́s Unit 1980-luvun alun listaykkönen oli yhtye, joka kelpasi sekä uuden aallon että rockabillyn kannattajille. Melodista poppia soittavan yhtyeen suosituimpia kappaleita olivat Spanish Bars ja Terry ́s Inside, jotka molemmat löytyvät vuonna 1981 julkaistulta ja platinaa myyneeltä Living in the Western World-studiolevyltä.

Manchesterista kotoisin oleva yhtyeen keulahahmo Paul Oxley (Malcolm Campbell) muutatti sittemmin bändin nimen Unit 6:ksi ja suosion hiipuessa muutti takaisin Englantiin, mutta palasi 1990-luvun puolivälissä pysyvästi Suomeen. Viime kesänä yhtye teki come backin ja 4.3.2016 bändi julkaisee uuden, Black Gold-nimeä kantavan albumin.

Kuopiolaisilla on nyt levyn julkistamisen jälkeen mahdollisuus nähdä yhtye livenä ensimmäisten joukossa Kylpylähotelli Rauhalahden lavalla lauantaina 26.3. Illan teemana on Kasari, joten takatukat, käärityt pikkutakin hihat ja olkatoppaukset ovat sallittu näky illan aikana.

Illan toinen artisteista on - ei enempää, eikä vähempää kuin yhden Suomen, kenties tunnetuimman ja suomalaisen rock- ja populaarimusiikin kaikkien aikojen merkittävimmän laulun Yö-yhtyeen Joutsenlaulun - alkuperäinen esittäjä ja levyttäjä Jussi Hakulinen.

Kasaribileet ja lipunmyynti ovelta klo 20.00 alkaen, 20 €/hlö. Ennakkoliput Lippupalvelusta, Tiketistä sekä Kylpylähotelli Rauhalahdesta 17 €.

Kylpylähotelli Rauhalahti, Katiskaniementie 8, 70700 Kuopio p. 03060830 myynti@rauhalahti.fi

Juha Tirkkonen, ravintolapäällikkö
puh. +358438243090, juha.tirkkonen@rauhalahti.fi