Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Finlandia-talo valitsi Turvatiimin turvallisuuspalvelut

Turvatiimi

Finlandia-talo valitsi Turvatiimin turvallisuuspalvelut

Julkaistu: 27.08.2014 klo 09:00
Julkaisija: Turvatiimi

Kuluvan vuoden keväällä Finlandia-talo kilpailutti turvallisuuspalvelunsa ja aloitti 1.8.2014 yhteistyön Turvatiimin kanssa. Turvatiimi tuottaa jatkossa Finlandia-talolle järjestyksenvalvontaa, piirivartiointia, hälytysvalvontaa ja tapahtumaturvallisuuspalveluita.

Alvar Aallon suunnitelmasta vuonna 1971 valmistunut elämyksellinen Finlandia-talo on maailmanluokan kongressi- ja tapahtumakeskus, missä järjestetään niin kotimaisia yritystilaisuuksia, juhlia, messuja, konsertteja kuin kansainvälisiä suurkongresseja.

Finlandia-talon tapahtumissa turvallisuuspalvelujen tehtävänä on varmistaa asiakkaiden viihtyvyys, miellyttävä asiointi sekä tapahtumien ja henkilöstön työympäristön turvallisuus. Turvatiimi hoitaa järjestyksenvalvontaa ja vartiointia Finlandia-talon kiinteistöissä ja piha-alueilla. Muihin turvapalveluihin kuuluvat 24/7 hälytysvalvonta ja hälytyskeskuspalvelut sekä säännölliset tarkastuskierrokset ja –käynnit.

”Haluamme luoda asiakkaillemme parhaat mahdollisuudet tilaisuuksien onnistumiseksi, ja siinä turvallisuus on ensiarvoisen tärkeää. Turvallinen tapahtumapaikka luo asiakkaillemme lähtökohdat ainutlaatuisille elämyksille. Esimerkiksi etukäteen tehdyt turvallisuuskartoitukset ovat olennainen tekijä tapahtumien järjestämisessä. Välitön reagointi puutteisiin ja poikkeustilanteisiin on ollut Turvatiimillä mallikelpoista ja olemme jo nyt yhteistyön alussa saaneet heiltä paljon hyviä havaintoja”, kertoo tuotanto- ja palvelupäällikkö Heikki Mäkelä Finlandia-talosta. ”Pidimme myös tärkeänä että valitsimme kotimaisen riittävän ison ja kokeneen palveluntuottajan, jolla on turvallisuuden erikoisosaaminen varmoissa käsissä”, jatkaa Mäkelä.

”Palvelutoiminnassa kiinnitämme erityistä huomiota asiakaspalveluun ja palveluidemme yksilöimiseen asiakkaillemme sopiviksi. Finlandia-talossa vartiointitehtävien lisäksi henkilökuntamme tukee palveluhenkilöstöä tapahtumien aikana, neuvoo ja opastaa kävijöitä sekä avustaa liikuntarajoitteisia. Finlandia-talo on tapahtumapaikkana ainutlaatuinen kohde, ja siksi normaalin perehdytyksen lisäksi koulutamme henkilöstömme Finlandia-taloa ja sen kävijöitä palvelevaksi ja mietimme parannusehdotuksia toiminnan kehittämiseksi. Finlandia-talo on meille merkittävä uusi asiakas ja olemme kiitollisia alkaneesta yhteistyötä”, kertoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oyj, juha.murtopuro@turvatiimi.fi, puh. 0207 363 201

Heikki Mäkelä, tuotanto- ja palvelupäällikkö, Finlandia-talo Oy, heikki.makela@finlandiatalo.fi, puh. 09 4024 460

Turvatiimi Oyj