Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Eurobestin ohjelma entistä vuorovaikutteisempi

Eurobest

Eurobestin ohjelma entistä vuorovaikutteisempi

Julkaistu: 07.10.2014 klo 09:30
Julkaisija: Eurobest

Markkinointifestivaali Eurobest tarjoaa tänä vuonna yleisölle ennätysmäärän mahdollisuuksia oman ohjelman räätälöintiin. Ohjelmassa on ensimmäistä kertaa mukana myös Helsingin inspiroima Discovery stage -ohjelmakonsepti, jonka sisältö keskittyy innovaatioihin, teknologiaan ja startup-yrityksiin.

Festivaaliohjelman suunnittelussa on panostettu erityisesti oman ohjelman räätälöintimahdollisuuksiin, vuorovaikutukseen ja luovan työn tekemiseen. Huippunimien vetämien pääseminaarien lisäksi jokaisena festivaalipäivänä järjestetään pienempiä sessioita, joista kukin osallistuja voi koota omannäköisensä ohjelman.

“Tänä vuonna järjestämme Helsingissä aivan uudenlaisen oppimisohjelman, joka heijastelee nykyistä lähestymistapaa luoviin prosesseihin. Helsinki on loistava paikka uudelle ohjelmakonseptille, koska se on tällä hetkellä teknologian, innovaatioiden ja startup-yritysten kuuma kohtaamispaikka. Ohjelma tuo uudenlaisen ja interaktiivisen lähestymistavan asioihin. Sessiot on suunniteltu siten, että niistä saadaan niin paikallisesti kuin kansainvälisestikin sopivia oivalluksia”, Eurobestin festivaalijohtaja Louise Benson kertoo.

Ohjelmassa muun muassa:

• Finlandia-talon pääseminaarit aloittavat ja päättävät festivaalipäivät. Seminaareissa keskustelua johtavat mainonnan ja markkinoinnin huippunimet eri puolilta maailmaa.
  • Helsinki-salin seminaarit  ovat pääseminaareja pienempiä, ja niitä järjestetään pitkin päivää.
  • Workshopeissa hiotaan markkinointiviestinnässä tarvittavia käytännön taitoja mielenkiintoisten vetäjien johdolla. Luvassa on muun muassa laulunsanoittamista ja ongelmanratkaisua.
  • Practicals-sessiot ovat workshoppeja tiiviimpiä ja vuorovaikutteisempia. Niissä osallistujat oppivat mm. tekemään ehdotuksen briefin perusteella minuutissa ja mäkihyppäämään Oculus Rift -virtuaalitodellisuuslasit päässä. Sessioiden tavoitteena on, että osallistujille jää mieleen hyvin käytännönläheisiä oppeja töihinviemiseksi.
  • Huddles-kokoontumisissa keskustellaan vapaamuotoisesti mainonnan ja markkinoinnin ajankohtaisista aiheista.
  • Discovery stage -lavalla osallistujat pääsevät kuulemaan viimeisimmät uutiset ja trendit teknologian, innovaatioiden ja uusien luovien toteutuksien saralta. Lavalla nähdään muun muassa startup-yrittäjiä, innovaattoreita ja ajatusjohtajia.

Euroopan suurin ja arvostetuin markkinointifestivaali ja -kilpailu Eurobest järjestetään 1.–3.12. Helsingissä, Finlandia-talossa. Lisätietoja ohjelmasta ja kilpailuun osallistumisesta: www.eurobest.com.

Eurobest tulee Helsinkiin – muista nämä päivämäärät:

Seminaari-ilmoittautuminen: Käynnissä

Kilpailutöiden ilmoittaminen: Jatkettu ilmoittautumisaika käynnissä 10.10. asti

Eurobest Helsingissä: 1.–3.12.2014 Finlandia-talossa

Eurobest-palkintojenjakogaala ja jatkobileet: 3.12.201

Camilla Lambert, PR & Press Manager

Eurobest

Puh. +44(0)20 3033 4000, e-mail: camillal@canneslions.com

Kirsi Pitkäranta, viestintäkonsultti

Viestintätoimisto Drum

Puh. +358 50 5644 645, e-mail: kirsi.pitkaranta@drum.fi

#eurobest

@eurobest

Eurobest – Euroopan markkinointifestivaali

Eurobest on perustettu vuonna 1988. Eurobest on Euroopan suurin vuosittainen markkinointifestivaali, joka kokoaa luovan alan huiput yhteen. Vuodesta 2008 mainoskilpailu on ollut osa kahden ja puolen päivän mittaista seminaaria, jonka ohjelma sisältää tuoreita mainosalan aiheita. Mainoskilpailussa on 16 eri kilpailusarjaa. Tänä vuonna Eurobestin isäntämaana toimii ensimmäistä kertaa Helsinki. Aiempina vuosina Eurobest on järjestetty Tukholmassa, Amsterdamissa, Hampurissa ja Lissabonissa. Eurobestin järjestää Lions Festivals. Organisaatio on myös Cannes Lions sekä uuden Lions Health -festivaalien takana. www.eurobest.com

Lions Festivals

Lions Festivals is the organiser of Cannes Lions International Festival of Creativity, Lions Health and Eurobest as well as co-organisers, with its joint venture partners, of Dubai Lynx International Festival of Creativity, Spikes Asia Festival of Creativity, Asian Marketing Effectiveness & Strategy Awards, and the Digital Asia Festival. Lions Festivals is powered by Top Right Group. www.lionsfestivals.com

Kärkimedia Oy – Eurobestin virallinen edustaja Suomessa

Kärkimedia Oy on 34 suomalaisen sanomalehden omistama maanlaajuinen myynti- ja markkinointikanava. Kärkimedia tarjoaa tutkimus- ja konsultointipalveluja, kampanjasuunnittelua sekä -ideointia.Yhdessä Cannes Lionsin ja Eurobestin kanssa Kärkimedia työskentelee paremman ja tehokkaamman mainonnan puolesta, tavoitteenaan inspiroida markkinoinnin tekijöitä saamaan aikaan parempia tuloksia.