Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Eurobestin ensimmäiset seminaaripuhujat julkaistu

Eurobest

Eurobestin ensimmäiset seminaaripuhujat julkaistu

Julkaistu: 16.10.2014 klo 10:19
Julkaisija: Eurobest

Seminaaripuhujien joukossa suomalaisia edustaa muun muassa Moomin Charactersin toimitusjohtaja Roleff Kråkström.

Markkinointifestivaali Eurobestin ohjelman kantavia teemoja ovat tänä vuonna luovuus, vuorovaikutteisuus ja näkökulmien monipuolisuus. Tapahtuma järjestetään Helsingissä joulukuun alussa.

Finlandia-talon pääseminaareissa nähdään muun muassa Moomin Charactersin toimitusjohtaja Roleff Kråkström, mainostoimisto TBWA/Worldwiden puheenjohtaja Jean-Marie Dru, markkinointiviestintätoimisto Havasin kansainvälinen johtaja Kate Robertson sekä mainostoimisto Lowe Brindforsin uusi luova johtaja Calle Sjonel.

Mielenkiintoisia puhujia esiintyy myös uudella teknologiaan ja innovaatioihin keskittyvällä Discovery Stage -lavalla, jolla puheenvuoroja pitävät mm. rahoitusalan yhtiö HSBC, digitoimisto Razorfish, mainostoimisto BBDO Moscow sekä Articul Media, joka pureutuu Sotshin talviolympialaisten menestystarinaan.

– Festivaalin puhujat ovat oman alansa ajatusjohtajia ja uudistajia. He edustavat useita – joskus vastakkaisiakin – näkökulmia, joten kiehtovia keskusteluja on taatusti tarjolla, kertoo festivaalijohtaja Louise Benson.

Kaikki puhujat ja festivaalin muu ohjelma löytyvät Eurobestin sivuilta.

Eurobest tulee Helsinkiin – muista nämä päivämäärät:

Seminaari-ilmoittautuminen: Käynnissä

Eurobest Helsingissä: 1.–3.12.2014 Finlandia-talossa

Eurobest-palkintojenjakogaala ja jatkobileet: 3.12.2014

Camilla Lambert, PR & Press Manager

Eurobest

Puh. +44(0)20 3033 4000, e-mail: camillal@canneslions.com

Kirsi Pitkäranta, viestintäkonsultti

Viestintätoimisto Drum

Puh. +358 50 5644 645, e-mail: kirsi.pitkaranta@drum.fi

#eurobest

@eurobest

Eurobest – Euroopan markkinointifestivaali

Eurobest on perustettu vuonna 1988. Eurobest on Euroopan suurin vuosittainen markkinointifestivaali, joka kokoaa luovan alan huiput yhteen. Vuodesta 2008 mainoskilpailu on ollut osa kahden ja puolen päivän mittaista seminaaria, jonka ohjelma sisältää tuoreita mainosalan aiheita. Mainoskilpailussa on 16 eri kilpailusarjaa. Tänä vuonna Eurobestin isäntämaana toimii ensimmäistä kertaa Helsinki. Aiempina vuosina Eurobest on järjestetty Tukholmassa, Amsterdamissa, Hampurissa ja Lissabonissa. Eurobestin järjestää Lions Festivals. Organisaatio on myös Cannes Lions sekä uuden Lions Health -festivaalien takana. www.eurobest.com

Lions Festivals

Lions Festivals is the organiser of Cannes Lions International Festival of Creativity, Lions Health and Eurobest as well as co-organisers, with its joint venture partners, of Dubai Lynx International Festival of Creativity, Spikes Asia Festival of Creativity, Asian Marketing Effectiveness & Strategy Awards, and the Digital Asia Festival. Lions Festivals is powered by Top Right Group. www.lionsfestivals.com

Kärkimedia Oy – Eurobestin virallinen edustaja Suomessa

Kärkimedia Oy on 34 suomalaisen sanomalehden omistama maanlaajuinen myynti- ja markkinointikanava. Kärkimedia tarjoaa tutkimus- ja konsultointipalveluja, kampanjasuunnittelua sekä -ideointia.Yhdessä Cannes Lionsin ja Eurobestin kanssa Kärkimedia työskentelee paremman ja tehokkaamman mainonnan puolesta, tavoitteenaan inspiroida markkinoinnin tekijöitä saamaan aikaan parempia tuloksia.