Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Basam Books laajentaa toimintaansa, Niko Aula kustannus- ja kehitysjohtajaksi

Basam Books

Basam Books laajentaa toimintaansa, Niko Aula kustannus- ja kehitysjohtajaksi

Julkaistu: 30.03.2015 klo 08:45
Julkaisija: Basam Books

Basam Books vahvistaa yleisen kauno- ja tietokirjallisuuden julkaisutoimintaansa. Niko Aula aloittaa kustannus- ja kehitysjohtajana 13.4.2015. Lisäksi Basam Books kehittää edelleen messu- ja kurssitoimintaansa.

Basam Books on kasvanut voimakkaasti viimeisen viiden vuoden aikana ja sen julkaisema Viisas elämä -sarja on noussut markkinajohtajaksi henkisen kasvun ja hyvinvoinnin alueilla. Suosittuja hyvään elämään liittyviä kursseja ja luentoja lisätään. Vuonna 2014 aloitettuja Viisas elämä -messuja ja samannimistä lehteä jatketaan.

”Olen seurannut Basam Booksin toimintaa läheltä vuosikausia. Batu Samaletdin on luonut menestyneen ja täysin omanlaisensa kustantamon, ja on ilo ja kunnia päästä mukaan kehittämään sitä edelleen. Basam on kasvanut nopeaa tahtia, ja osa omaa tehtävääni on proosallinen: kehittää kustantamon prosesseja niin, että kaikilta vapautuu energiaa luovaan ja kehittävään toimintaan. Uskon, että kirja-alan ollessa vaikeuksissa meillä on paljon uusia mahdollisuuksia. Minusta menestyvän toiminnan ydin on uuden ja vanhan yhdistämisessä: olemme valmiit kokeilemaan kaikkea uutta, mutta kustannusalan perinteisiin kuuluvalla pieteetillä. Varsinkin kotimainen kaunokirjallisuus ja suomennettu nykykirjallisuus ovat alueita joilla odotan paljon kehitystä”, sanoo Niko Aula

Jenni Vehkaluoto
puh. +358 (0)50 3380 717
jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

Niko Aula
puh. 0400 940 281
niko.aula@gmail.com

21-vuotias Basam Books on unohdettuihin klassikoihin, vähän käännettyihin kielialueisiin ja hyvinvointiin keskittyvä kustantamo. Basam Booksin valikoima on laaja: kustannamme kirjoja maailmankirjallisuuden huipuista uuteen fantasiaan, joogasta mindfulnessiin, lastenkirjoista matkakirjallisuuteen ja filosofiasta runouteen.