Etusivu » Tiedotteet » Kulttuuri ja taide » Aili Ikonen & Tribute to Ella TTT-Klubilla perjantaina 26.9.

Tampereen Työväen Teatteri

Aili Ikonen & Tribute to Ella TTT-Klubilla perjantaina 26.9.

Julkaistu: 22.09.2014 klo 10:14
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin ravintolanäyttämön TTT-Klubin jazz-kausi alkaa odotetulla vierailulla perjantaina 26.9. klo 22, kun lavalle nousee Aili Ikonen & Tribute to Ella.

Nuorekkaan sekstetin esityksessä yhdistyvät elinvoimaisimmista jazz-standardeista koostettu ohjelmisto sekä raikkaan lennokkaat tulkinnat. Tribute to Ella on kunnianosoitus jazz-laulajattarista legendaarisimmalle, Ella Fitzgeraldille, ja sen keulakuvana on lajin tämän hetken puhutuin suomalainen vokalisti Aili Ikonen.

TTT-Klubin illassa soivat esimerkiksi sellaiset kappaleet kuin How Hight the Moon, Love for Sale ja In a Sentimental Mood. Ohjelmisto on koottu monipuolisesti Ella Fitzgeraldin uran varrelta, ja mukana on niin romanttisia balladeita, bebop-numeroita kuin lattarirytmejäkin.

Aili Ikonen & Tribute to Ella tähyää myös kansainvälisiin ympyröihin. Yhtye esiintyi eilen sunnuntaina 21.9. Jazz Finland -tapahtuman off-showcasessa ravintola Kappelissa. Jazz Finland kokosi Helsinkiin yli kaksisataa eurooppalaista jazzpromoottoria ja median edustajaa.

Aili Ikonen & Tribute to Ellan vierailua TTT-Klubille on tukenut Musiikin edistämissäätiö.

Kokoonpano:

Aili Ikonen, laulu; Mikko Pellinen, basso, sovitukset; Janne Toivonen, trumpetti; William Suvanne, saksofonit, huilu; Tuomas J. Turunen, piano; Mikko Arlin, rummut.

Pressikuvat:

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja pressiliput:

tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Aili Ikonen & Tribute to Ella TTT:n sivuilla:

TTT-Klubin viikko

pe 26.9. Aili Ikonen & Tribute to Ella (show klo 22, ovet klo 21.30)

la 27.9. Mauno Peppone - Elämä, kuolema ja comeback (klo 19)

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki