Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Syksyn yhteishaku alkaa - Lapin AMK satsaa tällä kertaa erityisesti työn ohessa opiskeleviin

Lapin AMK

Julkaistu: 07.09.2016 klo 07:23
Julkaisija: Lapin AMK

Korkeakoulujen syksyn yhteishaku tammikuussa 2017 alkaviin koulutuksiin on alkanut tänään. Lapin AMKista on syksyn haussa mukana liiketalouden, tietojenkäsittelyn, sairaanhoitajan ja sosionomin koulutukset. Haku päättyy keskiviikkona 21.9. klo 15.00.

Liiketalouden tradenomi AMK -ohjelmat käynnistyvät Rovaniemellä ja Torniossa, tietojenkäsittelyn tradenomi AMK -ohjelma Torniossa, sosionomi AMK-koulutus Kemissä ja sairaanhoitaja AMK-ryhmät Kemissä ja Rovaniemellä. Kaikissa edellä mainituissa opetus on järjestetty monimuotoisesti. Ainoa päiväopintoina järjestettävä koulutus on tässä haussa sairaanhoitaja AMK-ohjelma Kemissä.

Monimuoto-opinnot mahdollistavat joustavan opiskelun työn ohessa paikkakunnasta riippumatta, myös Lapin AMKin kampuskaupunkien ulkopuolella. Opintoihin voivat hakeutua niin nuoret kuin aikuiset.

Lapin ammattikorkeakouluun valitaan syksyn yhteishaussa 238 uutta opiskelijaa, joiden on määrä aloittaa opintonsa ensi tammikuussa.

Lisätietoja koulutuksista ja syksyn yhteishausta on verkkosivulla www.lapinamk.fi/syksynhaku.

Valtakunnalliset yhteishaut järjestetään tätä nykyä opintopolku.fi –palvelussa.

Lapin ammattikorkeakoulu on Euroopan unionin pohjoisin ammattikorkeakoulu. Sijainti on meille mahdollisuus erikoistua: vahvuutemme on arktinen olosuhdeosaaminen. Hyödynnämme pohjoisen tarjoamia rajattomia mahdollisuuksia niin opetuksessa kuin TKI-toiminnassammekin. Toimipaikkamme sijaitsevat Kemissä, Rovaniemellä ja Torniossa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki