Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Liiketoimintaa verkostoitumalla – Green Care -koulutusohjelma käynnistyy

TTS Työtehoseura

Liiketoimintaa verkostoitumalla – Green Care -koulutusohjelma käynnistyy

Julkaistu: 15.08.2013 klo 12:02
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Tervetuloa kuulemaan LIVEn koulutusohjelmasta

Green Care antaa uusia mahdollisuuksia maaseudun elävöittämiseen ja työpaikkojen syntymiseen maaseudulle. Syyskuussa 2013 käynnistyy monipuolinen koulutuskokonaisuus siitä, kuinka hyödyntää maaseudun luontoresurssit yrittäjyyden kannalta kannattavasti liiketoiminnaksi.

Käynnistyvä valmennusohjelma sisältää koulutuspäiviä, pienryhmätoimintaa, seminaareja, VIHREÄN VÄLITTÄMISEN areenoita sekä opinto- ja benchmarkkausmatkoja. Koulutukset on tarkoitettu hoiva-, hyvinvointi- ja matkailuyrittäjyyttä miettiville, aloittaville ja toimintaansa kehittäville maaseudun yrittäjille, yrityksille ja yhteisöille. Kohderyhmänä ovat myös alan asiantuntijat, yritysneuvojat ja kuntien hankinnoista vastaavat, sosiaali- ja terveysalan sekä sivistystoimen toimijat.

LIIKETOIMINTAA VERKOSTOITUMALLA, Maaseudun luontoresurssit Green Care -yrittäjyyden voimavarana (LIVE-hanke) on Työtehoseuran, ProAgria Etelä-Suomen, Hämeen ammattikorkeakoulun ja Lahden ammattikorkeakoulun yhteistyössä toteuttama koulutushanke. Se toteutetaan Hämeen, Pirkanmaan ja Uudenmaan alueilla ja Hämeen, Pirkanmaan ja Uudenmaan ELY ‐keskuksien rahoittama (Manner‐Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2007–2013).
Tervetuloa tiedotustilaisuuksiimme kuulemaan lisää aiheesta. Tilaisuuksissa kuulette ProAgrian, Työtehoseuran ja Hämeen Ammattikorkeakoulun edustajien sekä Green Care yrittäjien puheenvuoroja.

LIVEn tiedotustilaisuudet
Torstai 22.8.2013 klo 10-12 Knehtilän tila, Haapasaarentie 75, Hyvinkää
Maanantai 26.8. klo 10-12, Hahkialan kartano, Hahkialantie 30, Hauho
Tiistai 27.8. klo 10-12, Frantsilan Hyvän Olon Keskus, Kyröspohjantie 320, Hämeenkyrö
Keskiviikko 28.8. klo 10-12, Marttilan tila, Marttilantie 50, Kalkkinen Asikkala
Tilaisuuksien tarkemmat ohjelmat puhujineen löytyvät hankkeen kotisivuilta www.tts.fi/greencare

Lisätietoa:
Anne Korhonen, Työtehoseura ry , 040 5229344, anne.korhonen@tts.fi
Karita Larkka, ProAgria Etelä-Suomi ry,  0400 461 708, karita.larkka@maajakotitalousnaiset.fi
Päivi Mäntyneva, Hämeen ammattikorkeakoulu, 050 574 5506, paivi.mantyneva@hamk.fi
Anne Timonen, Lahden ammattikorkeakoulu, 050 3855 585, anne.timonen@lamk.fi

TTS - Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 8000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS - Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki