Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » KAAKKURI-kokoelmatietokanta käytössä Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:ssä

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy

KAAKKURI-kokoelmatietokanta käytössä Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:ssä

Julkaistu: 07.03.2014 klo 13:09
Julkaisija: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy

Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:n (Xamk) kirjastossa on otettu käyttöön KAAKKURI-kokoelmatietokanta. KAAKKURIa varten Kymenlaakson ja Mikkelin ammattikorkeakoulujen kirjastojen KYMI- ja MIKKI -kokoelmatietokantojen toiminnot yhdistettiin yhteistyössä kirjastojärjestelmän toimittaja ExLibriksen kanssa.

KAAKKURin kautta löytyy yhteensä noin 188 000 nidettä ja palvelua voi käyttää osoitteessa https://kaakkuri.amkit.fi.

Xamkin Kirjasto- ja oppimisteknologiapalvelut tarjoaa kirjastopalveluja sekä verkko-opetuksen ja opetusteknologian koulutus- ja tukipalveluja kehysorganisaatioidensa opiskelijoille ja henkilöstölle Kotkassa, Kouvolassa, Mikkelissä ja Savonlinnassa. Kirjastot ovat avoimia myös ulkopuolisille asiakkaille.

Iiris Kuusinen
Kirjasto- ja oppimisteknologiapalvelujen johtaja
Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy

Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy on Mikkelin ammattikorkeakoulun ja Kymenlaakson ammattikorkeakoulun emoyhtiö. Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:n omistavat Mikkelin, Savonlinnan, Pieksämäen, Kotkan ja Kouvolan kaupungit sekä Iitin kunta. Toimitusjohtajana on Mikkelin ammattikorkeakoulu Oy:n toimitusjohtaja/rehtori Heikki Saastamoinen ja hallituksen puheenjohtajana Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jussi Lehtinen. Yhtiössä työskentelee noin 100 työntekijää, jotka tarjoavat tukipalveluja Mamkille ja Kyamkille.