Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Amissoudut kisataan jälleen 18.5.2016

Amissoudut kisataan jälleen 18.5.2016

Julkaistu: 17.05.2016 klo 09:33
Julkaisija: Turun ammatti-instituutti

Turun ammatti-instituutin opiskelijayhdistys TAIKA ry järjestää kahdeksannet Amissoudut Aurajoen rannassa keskiviikkona 18.5.2016 kello 13–16. Yhteistyössä ovat jälleen mukana Turun Kirkkoveneseura ry sekä Turun Soutajat ry.

Soutualueena toimii Teatterisillan ja Aurasillan väli. Ensimmäinen lähtö tapahtuu klo 13 Teatterisillan läheisyydestä, ja maali on Kristiinankadun päässä. Joukkueet soutavat kaksi kerrallaan. Joukkueita on ilmoittautunut mukaan TAIn eri koulutaloista. Opiskelijoiden joukkueita on eniten, mutta mukana on tuttuun tapaan myös muutama henkilökunnan joukkue. Toistaiseksi opiskelijoiden muodostamat joukkueet ovat vieneet voiton joka vuosi. Värikkyyttä tapahtumaan tuovat mitä mielikuvituksellisimmat kisa-asut, ja parhaiten pukeutunut joukkue palkitaan.

Soututapahtuman toteuttaa Turun ammatti-instituutin opiskelijayhdistys TAIKA ry. Opiskelijayhdistyksen tavoitteena on omalta osaltaan olla lisäämässä opiskelijoiden yhteisöllisyyttä ja opiskeluviihtyvyyttä. Raskaan lukuvuoden loppusuoralla on hyvä kisailla ja nauttia mahtavasta kaupunkiamme kaunistavasta jokirannasta.

Niina Leinonen / 050 4396 810
Opiskelijayhdistys Taika ry:n puheenjohtaja