Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Acer TravelMate B113: Täydellinen kone koulutielle

Acer

Acer TravelMate B113: Täydellinen kone koulutielle

Julkaistu: 03.07.2012 klo 09:15
Julkaisija: Acer

Acer TravelMate B113: täydellinen kone koulutielle

Ohut ja kestävä kannettava opiskelijan reppuun

Acerin uusi TravelMate B113 on täydellinen valinta opiskelukäyttöön: se on ohut ja tyylikäs, ja siinä on pitkäkestoinen akku. TravelMate B113 sopii sekä aloittelijoille että asiantuntijoille, koska se on todella helppokäyttöinen.

TravelMate B113:ssa on 6-kennoinen akku, jossa riittää virtaa yli 7 tunniksi. Pitkä akunkesto yhdistettynä vain 1,38 kg:n painoon tekee TravelMate B113:sta kätevän opiskelukäytössä: laitetta ei tarvitse ladata koko koulupäivän aikana ja se on helppo kuljettaa vaikkapa repussa luokasta toiseen.

11,6 tuuman näytöllä varustettu TravelMate B113 on pakattu täyteen turvallisuutta lisääviä ja opiskelemista helpottavia ohjelmistoja: Acer Office Manager ja Acer ProShield Manager estävät ulkopuolisten käyttäjien pääsyn koneen tietoihin ja Acer Classroom Manager helpottaa opettajien ja oppilaiden välistä kommunikointia luokkahuoneessa.

Pienestä koostaan huolimatta Acer TravelMate B113:ssa on suurikokoinen näppäimistö, Intelin tehokas 3. sukupolven prosessori sekä Intel HD 4000 -näytönohjain. Laitteen liittäminen verkkoihin ja tiedostojen jakaminen on helppoa, sillä TravelMate B113:sta löytyvät wlan-, ethernet- ja Bluetooth-yhteydet.

Saatavuus: TravelMate B113 malliston toimitukset alkavat elokuussa
Hinnat: Malliston hinnat alkavat 499 eurosta

Acer TravelMate B113 ominaisuudet:

• CPU: 3. sukupolven Intel® Core™ i3 -prosessorit valittavissa
  • GPU: Intel HD 4000 -näytönohjain valittavissa
  • Tallennustila: 500 GB kovalevy valittavissa
  • RAM: 8GB asti laajennettavissa
  • Näyttö / resoluutio: 11.6”, 1366 x 768 LED
  • Audio: Stereokaiuttimet
  • Muuta: HD Webcam, Bluetooth 4.0, USB3.0
  • Langattomat yhteydet:
    • Acer InviLink™ Nplify™ 802.11b/g/n Wi-Fi CERTIFIED™
    • Bluetooth® 4.0+HS
  • Kiinteä yhteys:
    • Gigabit Ethernet

Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: jukka-pekka_korkiakangas@acer-euro.com

Acer

Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian välitä. Acer auttaa ihmisiä löytämään uutta, luomaan ja kasvamaan. Acer on markkinoiden toiseksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (Gartner 2011). Acer Groupissa työskentelee 8000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli noin 12,6 miljardia euroa. Acerin kanavamalli on yhtiön liiketoiminnalle äärimmäisen tärkeässä asemassa. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Acer on Olympialaisten virallinen kumppani. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.