Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » 120 ysiluokkalaista tutustuu maanrakennus-, logistiikka ja metsäkonealaan

TTS Työtehoseura

120 ysiluokkalaista tutustuu maanrakennus-, logistiikka ja metsäkonealaan

Julkaistu: 14.11.2014 klo 09:52
Julkaisija: TTS Työtehoseura

TTS Työtehoseura tarjoaa 9-luokkalaisille mahdollisuuden tutustua maarakennus-, logistiikka- ja metsäaloihin Vihtijärven harjoittelualueella.

Tilaisuudessa on esillä maarakennus-, logistiikka- ja metsäalojen koneita ja kalustoa. Lisäksi ohjelmassa on työnäytöksiä erilaisista työvaiheista. Tarjolla on paljon tietoa opetuksesta ja opiskelun kulusta. Tulevat opiskelijat pääsevät myös kokeilemaan simulaattorilla miltä ison koneen ajaminen tuntuu.

Paikalla on runsaasti 9-luokkalaisia (ilmoittautuneita jo 120 henkilöä) ja myös jo opiskelemassa olevia opiskelijoita, joilta saa ensi käden tietoa, miten opiskelu sujuu.

Tervetuloa siis tutustumaan maanrakennus-, logistiikka- ja metsäalojen opetukseen käytännössä.

Ajankohta: pe 21.11.2014, klo 11.00 - 13.00
Paikka: Kärrintie 31, Vihtijärvi

Tervetuloa

TTS Työtehoseura

Opinto-ohjaaja
Leena Saarela, GSM 050 387 9584, leena.saarela@tts.fi

TTS - Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS - Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki