Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Uusi innovatiivisia kodin spa -tuotteita suunnitteleva LuinSpa ei pelkää hakea kasvua

LuinSpa

Julkaistu: 28.01.2016 klo 12:00
Julkaisija: LuinSpa

Uusi suomalainen kodin spa -brändi LuinSpa ei pelkää hakea kasvua Suomen harmaasta taloustilanteesta huolimatta. Toukokuussa 2015 verkkokauppana startannut LuinSpa etsii aktiivisesti uusia jälleenmyyjiä Suomesta ja ulkomailta sekä uutta liiketilaa myymälälleen. Tällä hetkellä LuinSpalla on Suomessa ja ulkomailla jo kymmeniä jälleenmyyjiä ja määrä kasvaa viikoittain.

Verkkokaupan ja logistiikan toimintojen tehokas automatisointi mahdollistaa kasvuaikeet

LuinSpan perustajakaksikko Mari Luodes ja Noora Mustajärvi lähtivät alusta asti rakentamaan LuinSpa-brändiä tavoitteenaan hakea kasvua myymälöiden ja jälleenmyyjien kautta Suomessa ja kansainvälisillä markkinoilla. Kaikki verkkokaupan toiminnot automatisoitiin heti, mikä mahdollistaa sujuvan asiakaspalvelun, varastonhallinnan ja toimitukset asiakkaille ja jälleenmyyjille muutamassa päivässä. Samalla Luodes ja Mustajärvi ovat pystyneet keskittymään yrityksen kasvuun.

– Emme koskaan pyörittäneet verkkokauppaa autotallista käsin, vaikka rakensimme brändimme nollilta, emmekä myy ennestään tunnettuja merkkejä. Se on ihmetyttänyt monia, kertoo Luodes.

LuinSpan verkkokauppa on rakennettu WooCommerce-verkkoalustalle. Toimituksista vastaava Suomen suurin IT-tukkuri Also Finland Oy saa automaattisesti tiedon LuinSpan verkkokauppaan tulleista tilauksista integraatiopalvelu Flashnoden avulla. Myös jälleenmyyjien tilaukset käsitellään suoraan verkkojärjestelmissä. Yrityksen taloushallinnon automatisoinnissa käytetään Visma Netvisoria.

LuinSpan tavoitteena on tuoda spa jokaiseen kotiin

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin laadukkailla ja innovatiivisilla pyyhetuotteilla. Idea LuinSpan tuotteisiin, kuten hiuspyyhkeeseen ja spamekkoon, kumpuaa useimmiten pienistä arjen ongelmista, joihin halutaan tarjota tyylikäs ja laadukas ratkaisu.

Noora Mustajärvi
noora.mustajarvi@luin.fi
041 469 5365

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon